پورتال سازمانی

پرتال سازمانی

پورتال هوشمند

چهارشنبه, 30 آبان 1397


     
    شرح وظایف

    1. ایجاد ارتباط اداری بین ریاست دانشگاه و واحدهای متبوع اعم از شفاهی و کتبی و پیگیری آنها
    2. دریافت و ثبت نامه هایی که از واحدهای مختلف ارسال می گردد و لازم است به رویت رئیس دانشگاه برسد و حصول اطمینان از پاسخگویی به موقع مکاتبات حوزه و ریاست
    3. تهیه پیش نویس و صدور نامه هایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس دانشگاه به واحدهای مختلف
    4. پیگیری و اجرای دستورات رئیس دانشگاه
    5. جوابگویی و رسیدگی به مشکلاتی که ارباب رجوع با واحدهای مختلف دانشگاه پیدا می‌کنند.
    6. تنظیم برنامه های کاری و ملاقات رئیس دانشگاه
    7. دعوت افراد جهت تشکیل جلسات و کمیسیونها
    8. تنظیم صورت‌ جلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای زیربط و پیگیری مصوبات جلسات مذکور
    9. انجام امور اداری هیات امنا و شوراهای دانشگاه و کمیسیون‌های مختلف مربوط و ابلاغ مصوبات آنها به واحدهای زیربط
    10. انجام مکاتبات، دستور کار، تهیه و تدوین و تنظیم مصوبات هیات امنا
    11. ابلاغ دستورات صادره ریاست دانشگاه
    12. ارسال نامه‌های محرمانه به مدیریت‌ها و واحدها و ارگانهای مختلف و ثبت، ضبط، نگهداری و بایگانی نامه‌های محرمانه

        

     

     


    DOURAN Portal V4.0.4.0

    V4.0.4.0