الکترونیکی شدن درخواست ایجاد ایمیل برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۵ کد : ۸۴ اخبار
تعداد بازدید:۵۳۶
الکترونیکی شدن درخواست ایجاد ایمیل برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی

به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ایمیل آکادمیک برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی از تاریخ 1401/02/27 هرگونه تقاضا صرفا از طریق وب سایت eform.uoz.ac.ir  و به صورت الکترونیکی  انجام می گردد .

مراحل درخواست ایجاد ایمیل:

گام اول : ابتدا بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید

 

گام دوم : در سامانه ثبت نام کنید .توجه داشته باشید که ایمیل معتبری در فیلد مربوط به ایمیل وارد نمائید.

بعد از ثبت نام برای شما ایمیلی مبنی بر اینکه ثبت نام شما در سامانه ثبت شده است می آید . دقت داشته باشید که بعد از این ایمیل ، مرحله احراز هویت انجام می شود که ممکن است زمانی طول بکشد، بعد از احراز هویت شما (از لحاظ اطلاعات آموزشی ) ایمیل فعالسازی حساب کاربری برای شما ارسال می گردد،که شامل نام کاربری و رمز عبور است .

گام سوم :با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد سامانه شوید

 

گام چهارم :  از منوی سمت راست گزینه درخواست ایمیل دانشگاهی را انتخاب کنید

 

گام پنجم : در فرم درخواست ایمیل دانشگاهی تصویر امضاو برگه انتخاب واحد را آپلود کنید

در قسمت شناسه پیشنهادی نکات مطرح شده را حتما رعایت نمائید.

گام ششم :بعد از تکمیل فرم ،دکمه ثبت را بزنید

ایمیل درخواستی شما 48 ساعت بعد از دریافت درخواست ایجاد خواهد شد.

کلید واژه ها: ایمیل گام ثبت درخواست سامانه ایجاد