قوانین و مقررات
شرایط عضویت در کتابخانه مرکزی دانشگاه
تمامی اعضای هیات علمی، دانشجویان و کارمندان دانشگاه اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی، پس از تکمیل فرم درخواست عضویت (موجود در سایت) و ارائه مدارک مربوطه می توانند به عضویت کتابخانه مرکزی دانشگاه درآیند.
شرایط امانت کتاب به اعضاء کتابخانه مرکزی دانشگاه
تبصره: به منظور فراهم کردن امکان استفاده سایر افراد از منابع کتابخانه ها، مدت و تعداد امانت در مورد کتب اصلی (Original) و تخصصی جدید هر رشته و همچنین کتب مرجع (References) حسب صلاحدید رئیس کتابخانه تعیین می شود (تشخیص و تعیین این نوع منابع به عهده مسئول بخش امانت و مرجع کتابخانه می باشد).
- اعضای هیئت علمی دانشگاه
- مدت امانت کتاب برای اعضاء هیئت علمی دانشگاه حداکثر 90 روز تعیین می شود. مدت مذکور حداکثر تا دو بار قابل تمدید است.
- اعضاء هیئت علمی می توانند حداکثر بطور همزمان 10 عنوان کتاب امانت بگیرند.
- دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه
- مدت امانت کتاب برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دانشجویان دکتری 30 روز و برای دانشجویان کارشناسی و کاردانی 15 روز تعیین می شود. مدت مذکور حداکثر تا دو بار قابل تمدید است (در صورتی که رزرو نشده باشد).
- دانشجویان کارشناسی ارشد می توانند حسب نظر کتابدار مسئول، حداکثر 6 عنوان و دانشجویان دکتری 7 عنوان و دانشجویان کارشناسی و کاردانی 4 عنوان کتاب امانت بگیرند.
- کارمندان دانشگاه اعم از (رسمی، پیمانی، قراردادی، شرکتی)
- مدت امانت برای اعضاء فوق 15 روز تعیین می شود. مدت فوق حداکثر تا دو بار قابل تمدید است.
- افراد فوق به طور همزمان حداکثر تا 6 عنوان کتاب می توانند امانت بگیرند.