شرح وظایف
- ارائه خدمات به مراجعه کنندگان از طریق بانکهای اطلاعاتی پیوسته و ناپیوسته
- برقراری ارتباط با تازه ترین بانکهای اطلاعاتی داخلی و خارجی
- تهیه و سفارش پایگاههای اطلاعاتی با هماهنگی بخش سفارشات
- اطلاع رسانی به دانشکده ها، گروه ها و دانشجویان
- امکان سفارش و تهیه مقالات مورد نیاز اعضاء هیأت علمی، دانشجویان و محققان
- ارزیابی میزان استفاده از منابع علمی و تعیین استراتژی خرید منابع در سالهای آتی
- روزآمد نمودن وب سایت کتابخانه
- استفاده از کلیه ابزارهای الکترونیکی موجود جهت ارائه خدمات به کاربران
- تهیه بروشورهای لازم جهت آموزش از پایگاهها
- برگزاری کارگاههای آموزشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور آموزش نحوه استفاده از بانکهای اطلاعاتی و آشنایی با امکانات موجود در کتابخانه
- پیگیری وضعیت پایگاه ها
- ایجاد ارتباط میان کتابخانه و کارگزاران
- پشتیبانی از نرم افزار کتابخانه
- انجام خدمات پشتیبانی سیستم امانت و رفع اشکال از کتابداران
- رفع اشکال از سیستم های جستجو
- پشتیبانی از نرم افزارهای نمایه، نما متن
- پشتیبانی سخت افزاری از کلیه سیستم های موجود
- تهیه پشتیبانی (Backup data) از نرم افزارهای موجود
- به روز رسانی امنیتی کلیه نرم افزارها
- نصب سیستم عامل ها و نرم افزارهای جانبی، آنتی ویروس و ... بر روی رایانه های موجود در کتابخانه
- نگهداری و مدیریت شبکه کتابخانه
- هماهنگی برای رفع اشکالات اطلاعات کتاب در ارتباط با مشخصات جلد، نسخه، شماره ثبت و بارکد
- طراحی و گرافیک امور انتشاراتی از قبیل بروشور، کاتالوگ و غیره
- انجام امور مربوط به اتوماسیون اداری و رفع مشکلات آن
- ایجاد ارتباط میان کتابخانه و واحد امور فناوری دانشگاه
کلیدواژهها:
کتابخانه پشتیبانی موجود نرم نرم افزارهای سیستم تهیه