شرح وظایف

  1. ارائه خدمات به مراجعه کنندگان از طریق بانکهای اطلاعاتی پیوسته و ناپیوسته
  2. برقراری ارتباط با تازه ترین بانکهای اطلاعاتی داخلی و خارجی
  3. تهیه و سفارش پایگاههای اطلاعاتی با هماهنگی بخش سفارشات
  4. اطلاع رسانی به دانشکده ها، گروه ها و دانشجویان
  5. امکان سفارش و تهیه مقالات مورد نیاز اعضاء هیأت علمی، دانشجویان و محققان
  6. ارزیابی میزان استفاده از منابع علمی و تعیین استراتژی خرید منابع در سالهای آتی
  7. روزآمد نمودن وب سایت کتابخانه
  8. استفاده از کلیه ابزارهای الکترونیکی موجود جهت ارائه خدمات به کاربران
  9. تهیه بروشورهای لازم جهت آموزش از پایگاهها
  10. برگزاری کارگاههای آموزشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به منظور آموزش نحوه استفاده از بانکهای اطلاعاتی و آشنایی با امکانات موجود در کتابخانه
  11. پیگیری وضعیت پایگاه ها
  12. ایجاد ارتباط میان کتابخانه و کارگزاران
  13. پشتیبانی از نرم افزار کتابخانه
  14. انجام خدمات پشتیبانی سیستم امانت و رفع اشکال از کتابداران
  15. رفع اشکال از سیستم های جستجو
  16. پشتیبانی از نرم افزارهای نمایه، نما متن
  17. پشتیبانی سخت افزاری از کلیه سیستم های موجود
  18. تهیه پشتیبانی (Backup data) از نرم افزارهای موجود
  19. به روز رسانی امنیتی کلیه نرم افزارها
  20. نصب سیستم عامل ها و نرم افزارهای جانبی، آنتی ویروس و ... بر روی رایانه های موجود در کتابخانه
  21. نگهداری و مدیریت شبکه کتابخانه
  22. هماهنگی برای رفع اشکالات اطلاعات کتاب در ارتباط با مشخصات جلد، نسخه، شماره ثبت و بارکد
  23. طراحی و گرافیک امور انتشاراتی از قبیل بروشور، کاتالوگ و غیره
  24. انجام امور مربوط به اتوماسیون اداری و رفع مشکلات آن
  25. ایجاد ارتباط میان کتابخانه و واحد امور فناوری دانشگاه

کلید واژه ها: کتابخانه پشتیبانی موجود نرم نرم افزارهای سیستم تهیه