اتوماسیون اداری
- بررسی و رفع مشکلات مربوط به کاربران سیستم اتوماسیون اداری
- بررسی و رفع مشکلات کاربران سیستم دبیرخانه و رفع موانع و مشکلات احتمالی آنها
- مدیریت کاربران با دسترسی های تعریف شده، سمت سازمانی و کارتابل اختصاصی آن سمت (ایجاد، حذف، تغییر پست سازمانی، تعریف امضای شخصی و ... )
- مدیریت دبیرخانههای عادی و محرمانه و تعریف دفتر اندیکاتور به صورت نامحدود، افزودن تصویر مهر دبیرخانه سازمان، ایجاد الگوی نامه ها و...
- مدیریت مکاتبات در سطح نامه های درون سازمانی (مکاتبات داخلی و فرآیندهای سازمانی) و برون سازمانی(نامه های صادره و وارده)
- بررسی گردش مکاتبات، فرایند ساز (فرم ساز و گردش فرم)، گزارش ساز و آرشیو اسناد
- پیگیری و هماهنگی امور سخت افزاری و نرم افزاری سیستم اتوماسیون اداری
- ارائه گزارشات مورد نیاز مدیریت امور اداری