اردوی مطالعاتی نوروز ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم مجتمع آموزشی دانشگاه برگزار شد

۱۶ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۵ کد : ۳۲۰ اخبار
تعداد بازدید:۶۵۷
اردوی مطالعاتی نوروز ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه دوازدهم مجتمع آموزشی دانشگاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

برای بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری، تعطیلات نوروز به عنوان فرصتی طلایی و تکرارنشدنی جهت مرور و بازخوانی مباحث درسی محسوب می‌شود. بر همین اساس «اردوی مطالعاتی نوروز» با هدف بهره‌گیری از این بازه مفید زمانی جهت افزایش آمادگی و توانایی‌های دانش آموزان برای شرکت در کنکور بسیار مورد توجه است و مزیت هایی از قبیل افزایش رغبت و انگیزه برای درس خواندن، سنجش آموخته­‌ها و نظم و انضباط را به همراه دارد.

مجتمع آموزشی دانشگاه زابل به عنوان یک نهاد معتبر علمی و آموزشی در منطقه سیستان همواره مورد توجه و اقبال دانش‌آموزان مستعد و خانواده‌های آنان قرار داشته است. از اصلی ترین راهبردهای این مجتمع می توان به هدفگذاری جهت شناسایی استعدادهای بالقوه و فراهم آوردن بستری مناسب برای رشد و شکوفایی این استعدادها به منظور تامین  نیروی متخصص و کارآمد مورد نیاز منطقه سیستان اشاره کرد. با همین رویکرد و به منظور آماده‌سازی دانش‌آموزان پایه دوازدهم جهت شرکت در آزمون حساس و سرنوشت‌ساز کنکور سراسری، اردوی مطالعاتی ویژه ایام عید نوروز مدارس پسرانه و دخترانه دانشگاه زابل با همکاری معاونت‌های ادارای و مالی و نیز پژوهش و فناوری دانشگاه، طی ایام نوروز ۱۴۰2 به مدت 15 روز در محل سالن مطالعه کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه برگزار شد.

دانش‌آموزان طبق برنامه‌ای مشخص و مدوّن همه روزه از ساعت 7 صبح مطالعات خود را آغاز کرده و در ساعت 21 به کار خود پایان می دادند و برای اینکه فرصتی جهت تجزیه و تحلیل آموخته های خود بیابند در پایان هر روز از آنان آزمون به‌عمل می‌آمد. در تمام مدت برگزاری این اردو، مشاوران درسی جهت رفع اشکالات دانش آموزان درکنار آنها حاضر بودند و در پایان نیز بر اساس  نظرسنجی انجام شده از دانش آموزان شرکت کننده، بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در شاخص­های نظم و انضباط، برنامه ریزی آموزشی،  پیگیری مناسب و بهنگام امور،  بستر و کیفیت فضای مطالعاتی؛ کیفیت اردوی نوروز را "عالی" ارزیابی کردند.

کلید واژه ها: آموزان دانش آموزان جهت دانش نوروز دانشگاه دانشگاه زابل دبیرستان دانشگاه


( ۷ )

نظر شما :