برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن اولیاء‌ و مربیان دبیرستان های دانشگاه

۲۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۹ کد : ۴۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۸
برگزاری جلسه مجمع عمومی انجمن اولیاء‌ و مربیان دبیرستان های دانشگاه

انجمن اولیا و مربیان با هدف همکاری ، تبادل نظر وآگاه سازی والدین از شرایط آموزشی و پرورشی دانش آموزان تشکیل می شود و آگاه کردن اولیاء به لحاظ دینی - تربیتی ـ اخلاقی و مشاوره در جهت هماهنگ کردن روش های تربیتی و آموزشی خانه و مدرسه می باشد . 

در این راستا روز دوشنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۲ جلسه مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان و برنامه ریزی جهت برگزاری جمع بندی دروس تخصصی دوره تابستان با حضور اکثریت اولیاء  محترم در محل سالن آمفی تئاتر از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار گردید . 

عناوین برنامه های اجرایی در این جلسه :

ـ تلاوت آیاتی چند از کلام نور ـ سرود جمهوری اسلامی ایران ـ عرض خیر مقدم و ایراد سخن توسط مدیریت محترم مجتمع آموزشی دانشگاه زابل جناب آقای دکتر پیری و تقدیر و  تشکر ویژه از اعضای محترم انجمن اولیاء و مربیان سال قبل و معرفی  فعالیت های فرهنگی آموزشی دبیرستانها و .... 

ـ‌ ایراد سخن توسط مشاور محترم جناب آقای کامیار چگینی  با موضوع برنامه ریزی آموزشی جهت موفیقت دانش آموزان در سال تحصیلی پیش رو 

ـ معرفی داوطلبین عضویت در انجمن اولیاء و مربیان برای سال تحصیلی جدید 

 ـ‌ برگزاری انتخابات انجمن 

 ـ حضور محترم گروه های درسی دبیران و تشریح و تبیین فعالیتهای هر رشته توسط دبیران ارجمند .

بسی شایسته است که به شکرانه ی توفیق و به رسم ادب و احترام ، از حضور مومنانه و حداکثری یکایک اولیاء ارجمند در جلسه مجمع عمومی انجمن اولیاء و مربیان کمال تشکر و تقدیر را داشته باشیم . 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: دانشگاه زابل انجمن اولیاء و مربیان


( ۵ )