افتخارآفرینی دانش آموختگان مجتمع آموزشی دانشگاه زابل در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲

۱۸ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۱۸ کد : ۵۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۸
افتخارآفرینی دانش آموختگان مجتمع آموزشی دانشگاه زابل در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل :

پس از کسب افتخارات متوالی سنوات قبل ‍؛ در آزمون سراسری موفقیت بسیار چشمگیری را بدست آوردند . آمار قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون سال ۱۴۰۲ ؛نوید بخش ظهور نسلی است که فردای این سرزمین را با موفقیت های امروزشان بنا می دهند و فرصت های عظیمی برای توسعه آن منطقه و زدودن غبار محرومیت از چهره دردمند آن فراهم می آورند . پذیرش ۵۷ نفر در رشته های پزشکی ؛ دندانپزشکی و داروسازی ( ۳۰نفر پسر و ۲۷ نفر دختر ) را به دانش آموزان عزیز و خانواده های گرامی شان و به ویژه عموم مردم شریف سیستان تبریک عرض مینماییم .

مجتمع آموزشی دانشگاه زابل به عنوان محملی برای رشد و شکوفایی و پرورش استعداد های علمی منطقه نقش موثری در تعهد و عملکرد پر دامنه آن در تربیت نسل علمی آینده ساز جامعه دارد که با هدف ایجاد کانون تاثیر گذار و هدفمند برای حمایت و شکوفایی استعداد های دانش آموزان مستعد منطقه سیستان و آینده ای بهتر برای این سرزمین پر افتخار ؛ در سعی و تلاش است.

شناخت نیاز های جامعه و تلاش برای برطرف کردن آنها مهمترین رسالت های دانشگاهیان در مراکز آموزش عالی است. در همین راستا دانشگاه زابل به عنوان قطب علمی منطقه سیستان از بدو تاسیس با کنشگری فعال در راستای شناسایی و احصا نیازهای منطقه ؛ برنامه ریزی مبتنی بر توانمندی های منطقه ای و محلی جهت رفع نیازمندی ها و فراهم آوردن بستری مناسب جهت رشد و شکوفایی استعداد های بالقوه فرزندان سیستان ورجاوند؛ همچنین اعتلای فرهنگی منطقه با تکیه بر سرشت هویت آفرین خود گام برداشته است. 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: سیستان علمی دانشگاه دانشگاه زابل زابل استعداد مجتمع آموزشی کنکور۱۴۰۲ پزشکی دانش آموزان


( ۵ )