دومین دوره آموزشی، فرهنگی بیان در دانشگاه زابل برگزار شد

تاریخ : ۱۰ دی ۱۴۰۲
محل برگزاری : دانشگاه زابل

دومین دوره آموزشی، فرهنگی بیان در دانشگاه زابل برگزار شد

دومین دوره آموزشی، فرهنگی بیان با حضور دکتر بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با حضور بیش از ۱۲۰۰ دانشجو در سالن همایش های بین المللی دانشگاه زابل برگزار شد.

حجت اسلام و المسلمین فرجیان مسئول نهاد رهبری دانشگاه زابل ضمن قدردانی از همه افرادی که در برگزاری هرچه بهتر این دوره همکاری داشته‌اند، دربارهٔ هدف و اهمیت این دوره گفت؛ دوره بیان مکمل دروس معارف دانشجویان در دوترم در دانشگاه زابل برگزار شده دفتر نهاد رهبری در این دانشگاه به‌خاطر احساس ضرورت در حوزه آموزش‌های مکملی که در دروس معارف، دانشجویان ممکن است با آنها در سرفصل‌ها و کتاب‌ها مواجه نشوند لازم بود برای دانشجویان ما، این دوره در قالب یک دورهٔ دوروزه با ارتباط چهره‌به‌چهره و برخورداری از اساتید برتر کشوری در دانشگاه زابل برگزار شد.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه‌به استقبال دانشجویان در دوره قبل، دومین دوره آموزشی، فرهنگی بیان با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانشجویان به مدت دوروز برگزار شد.

در حاشیه این دوره دکتر مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ضمن تشکر از دفتر نهاد رهبری دانشگاه زابل برای برگزاری این دوره گفت: خوشحالم که در این سفر دوروزه به دانشگاه زابل آمده ام و دستاوردهای دانشگاه زابل را از نزدیک مشاهده کرده ام و درحقیقت کارهایی که دانشگاه زابل در منطقه انجام داده خودش یک روایت پیشرفت است.

وی در ادامه افزود؛ دانشجویان دانشگاه زابل می‌توانند با آشنایی فعالیت‌های دانشگاه و کارهای بزرگی که در منطقه توسط دانشگاه و جامعه دانشگاهی دانشگاه زابل انجام شده هرکدام می‌توانید یک راوی پیشرفت باشید.

در دومین روز از این دوره از مجموعه ۴۰ جلدی «ره نامه» تازه‌ترین آثار انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) در دانشگاه زابل رونمایی شد.