تقدیر ریاست دانشگاه زابل از قهرمان کشتی جهان

تاریخ : ۰۴ مهر ۱۴۰۲
محل برگزاری : دانشگاه زابل

تقدیر ریاست دانشگاه زابل از قهرمان کشتی جهان

رییس دانشگاه زابل از کشتی‌گیر و عضو تیم ملی کشورمان که  عنوان قهرمانی مسابقات جهانی کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان را کسب کرده است، تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل، دکتر افراسیاب، ریاست دانشگاه زابل از کشتی‌گیر و عضو تیم ملی کشورمان که صاحب عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان شده است، تقدیر کرد.

در این دیدار صمیمی ریاست دانشگاه زابل ضمن تبریک موفقیت‌های این کشتی‌گیر ارزنده، درخشش این ورزشکار را ارج نهاد و کسب مدال طلای بین‌المللی رشته کشتی فرنگی توسط این ورزشکار را مایه مباهات برشمرد. وی قهرمانی این جوان ارزنده در مسابقات کشتی فرنگی را حاصل زحمات این ورزشکار، حمایت و پشتیبانی خانواده و مربیان ورزشی دانست و اظهار امیدواری کرد نوجوانان و جوانان برومند ایران‌زمین در تمام عرصه‌های مختلف ورزشی همزمان با فعالیت‌های علمی و پژوهشی بر قله‌های رفیع قهرمانی و در اوج اعتلا بایستند و افتخارآفرین باشند.

لازم به ذکر است، مهدی بزی، دانش آموز پایه یازدهم هنرستان تربیت بدنی شهرستان نیمروز در استان سیستان و بلوچستان بوده، که در وزن ۵۵ کیلوگرم در مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جوانان ناشنوایان در قرقیزستان با شکست تمامی رقبا به دیدار فینال راه یافت و در این دیدار نیز با نتیجه قدرتمند  ۸ بر صفر حریف خود از کشور ترکیه را شکست داد و با اقتدار قهرمان شد.