دعوت سرپرست دانشگاه زابل از مردم شریف و شهید پرور سیستان و خانواده بزرگ دانشگاه زابل جهت حضور پر شور در انتخابات

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۱ کد : ۱۰۳۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۳
دعوت سرپرست دانشگاه زابل از مردم شریف و شهید پرور سیستان و خانواده بزرگ دانشگاه زابل جهت حضور پر شور در انتخابات

سرپرست دانشگاه زابل در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با صدور بیانیه‌ای از مردم شریف و شهید پرور سیستان و بویژه خانواده بزرگ دانشگاه زابل برای حضور پرشور در انتخابات دعوت به عمل آورد.  

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هر عملی و اقدامی از شما که دشمن از آن ناخشنود باشد، در پیشگاه پروردگار یک عمل صالح است (مقام معظم رهبری)

مردم‌سالاری یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی است و این انقلاب از همان ابتدا نیز با جنبش‌ها و حرکت‌های مردمی و تکیه بر نقش‌آفرینی مردم شکل گرفت و تا کنون نیز حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی باعث تداوم انقلاب و عبور از مشکلات، فتنه ها و موانع پیشرفت کشور و نظام بوده است. حضور و مشارکتی که نشان از فهم بالا و بصیرت سیاسی و اجتماعی مردم دارد.

اکنون نیز پس از حادثه تلخ شهادت ناگهانی شهدای خدمت آیت الله شهید رئیسی و همراهانشان، که یادشان را گرامی میداریم و تداوم راهشان را امید داریم، مردم در آستانه امتحانی دیگر برای تعیین سرنوشت خود قرار گرفته اند. بی شک انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم بر سرنوشت خود است. بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخابات از جدی‌ترین و پُرشورترین و پُرجاذبه‌ترین صحنه‌های مشارکت عمومی است و مشارکت، نشانه اعتماد به نظام اسلامی، پشتوانه انقلاب و کشور، نشانه پختگی و بلوغ سیاسی، فریضه سیاسی و دینی، وظیفه ملی و میهنی، وظیفه اخلاقی و به معنای دفاع از قانون اساسی محسوب می‌شود. در حقیقت دادن رأی یک حق ملی، شرعی و انقلابی محسوب می‌شود و فرصتی است برای مردم که نظر خودشان را نسبت به شیوه حکومت و مدیریت یک دولت ابراز کنند.

بدون شک، حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز اهمیت بالایی دارد و نشان دهنده ی همبستگی ملی است و همبستگی ملی می تواند در مقابل توطئه های دشمنان به کشور مصونیت ببخشد.

در این راستا، از مردم شریف و شهید پرور سیستان و بویژه خانواده بزرگ و جلیل القدر دانشگاه زابل اعم از اساتید، دانشجویان، کارکنان و تشکل ها دعوت می شود تا همراه با سایر ملت شریف ایران با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۸ تیر با انتخاب مومن‌ترین، معتقدترین، متعهدترین و متخصص‌ترین فردی که متخلق به عنصر شجاعت، پاکدستی، مردم‌داری و انقلابی اندیشیدن و جهادی عمل کردن هست در تصمیم گیری برای ساخت ایرانی بهتر و آبادتر سهیم و در این رویداد ملی مشارکت نمائید.

والعاقبة للمتقین

محمد رکوعی

سرپرست دانشگاه زابل


نظر شما :