پیام سرپرست دانشگاه زابل به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

۱۶ تیر ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۶ کد : ۱۰۴۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۲۰
پیام سرپرست دانشگاه زابل به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:
در پی حضور پر شکوه و گسترده مردم و بویژه دانشگاهیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دکتر رکوعی سرپرست دانشگاه زابل با انتشار پیامی، خلق این حماسه شکوهمند ملی و مردمی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:


 
باسمه تعالی



ملت بزرگ و ولایت‌مدار ایران، دیگربار در لبیک به دعوت حکیمانة رهبر فرزانه انقلاب، حضرت آیت الله خامنه ای (مدّظلّه‌العالی)، با شرکت پرشور و انقلابی خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حماسه ای غرورآفرین را رقم زدند. حضـور گسترده ایرانیان در پای صندوق‌های رأی، نمودی روشن از تجلی‌ مردم‌سالاری دینی به عنوان حقیقتی انکارناپذیر در ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران است که با محوریت و هدایت رهبری قدرتمند، پشتوانه‌ای مستحکم برای پیشرفت، استقلال و آزادی و اقتدار این سرزمین خلق نموده است.

اینجانب همراه با دیگر دانشگاهیان ضمن تبریک، در پاسداشت حضور عزتمندانة ملّت بزرگ ایران، به یکایک هموطنان به‌ویژه مردم ولایت‌مدار سیستان درود می‌فرستم. یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشته و از خداوند منان، توفیق رئیس‌جمهور منتخب در خدمت صادقه به مردم و حفظ اقتدار، و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی، میراث گرانبهای شهدا و امام شهدا را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.


( ۶ )

نظر شما :