پیام سرپرست دانشگاه زابل در پی شهادت مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، اسماعیل هنیه

۱۰ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳ کد : ۱۰۵۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۳
پیام سرپرست دانشگاه زابل در پی شهادت مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، اسماعیل هنیه

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِی

﴿وَسَیعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَی مُنْقَلَبٍ ینْقَلِبُونَ﴾ - و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می گردند (سوره مبارکه الشعراء آیه ۲۲۷).

جبهه مقاومت و امت اسلام بار دیگر با شهادت اسماعیل هنیه - رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، رهبری مجاهد و آزاده و فرزند ملت بزرگ فلسطین، به سوگ نشست. این‌بار هم مردم سراسر جهان سندی دیگر بر زبونی و استیصال رژیم اشغالگر صهیونیستی، از کشتار زنان، کودکان و سالخوردگان فلسطینی و زیر پا گذاشتن حقوق بشر گرفته تا نقض حریم حقوقی و قوانین بین‌المللی کشورها را شاهد بودند.

با قلبی اندوه‌ناک و بغضی سنگین در گلو، به این سنت الهی باور داریم که هیچ چیز به قدر جاری شدن خون شهید، نمی‌تواند پیروزی واقعی و بزرگ را رقم بزند. بنا به همین اصل، یقین داریم که در شهادت اسماعیل هنیه، فتحی بزرگ نهفته است.

اینجانب، شهادت این انسان آزاده، مومن و رهبر سرافراز ملت فلسطین را به همه آزادگان عالم، به ویژه ملت قهرمان فلسطین تسلیت عرض مینمایم. قطعاً رژیم اشغالگر و کودک‌کش صهیونیستی تاوان بزرگی خواهد داد و خون پاک این مجاهد نستوه هدر نخواهد رفت. شهادت این مجاهد، جهشی بزرگ در پیوند ملت ایران و فلسطین با پیامدهایی ویران‌گر علیه عوامل آن خواهد کرد و تا محو کامل غده سرطانی اسرائیل از کره خاکی پیش خواهد رفت.

اسماعیل هنیه، اینک یکی از شهدای بزرگ ملت ایران است، و پاسخ محور مقاومت، به حول و قوه الهی، کوبنده و مقتدرانه خواهد بود. ان شاا... .

والعاقبة للمتقین

۱۴۰۳/۰۵/۱۰

محمد رکوعی


نظر شما :