پیام سرپرست دانشگاه زابل به مناسبت روز خبرنگار

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۲۲:۳۹ کد : ۱۰۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۹
پیام سرپرست دانشگاه زابل به مناسبت روز خبرنگار

دکتر محمد رکوعی، سرپرست دانشگاه زابل طی پیامی روز خبرنگار را به تمامی اصحاب رسانه، خبرنگاران، صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر می باشد:

به نام او که به قلم قسم یاد نمود

۱۷ مرداد ماه مصادف با عروج ملکوتی شهید محمود صارمی، فرصتی ارزشمند است برای گرامیداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته‌ای که در راه روشنگری و آگاهی‌بخشی به جامعه با امانت‌داری، مسئولیت‌پذیری و دلسوزی در جهت سربلندی کشور  و حفظ منافع ملی و اعتلای آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی می‌کوشند.

نیک می‌دانیم که نقش ذاتی و فعال اصحاب رسانه به‌عنوان اصلی‌ترین عنصر رسانه در تولید و انتشار اخبار و رویدادهای واقعی و سازنده برای جامعه خود، نقشی حیاتی و انکارناپذیر است و خبرنگاران با درایت، خلاقیت و تیزبینی، در ارتباط مسئولین و افکار عمومی نقشی محوری ایفا نموده و با انعکاس رویدادهای مهم؛ نشاط، پویایی، دانایی و آگاهی را به جامعه اهدا می‌نمایند.

بر خود لازم می‌دانم از تمامی خبرنگاران عزیز و فعالان فرهیخته رسانه بویژه اصحاب رسانه حوزه سیستان که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی‌ادعا وجود ارزشمند خود را چراغ راه جامعه نموده‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.

روز خبرنگار بر شما تلاشگران عرصه روشنگری مبارک باد.


نظر شما :