درخشش دانشجویان دانشگاه زابل در طرح حامیم ۳

۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۰۶۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۸۲
درخشش دانشجویان دانشگاه زابل در طرح حامیم ۳

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

در دومین سری طرح حامیم ۳ که با حضور هفت هزار دانشجوی منتخب از ۸ استان به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد، دانشجویان دانشگاه زابل در "رویداد ایده پروری" و "رسانه" حماسه آفرینی کردند.

این دوره با حضور دانشجویان پسر دانشگاه های خراسان شمالی، زنجان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان و کرمانشاه در شهر مقدس مشهد در تاریخ ۱۳ الی ۱۷ مرداد ماه برگزار گردید.

در این دوره ۸۶ تیم ۵ نفره در "رویداد ایده پروری" به رقابت پرداختند که در نتیجه ی آن گروه باقر العلوم(ع) متشکل از دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دانشگاه زابل، رتبه برتر الف را دریافت کردند. طرح این گروه در جهت عدالت آموزشی و تلاش با روحیه ی جهاد تبیین برای جبران تبعیض آموزشی در سطح استان سیستان و بلوچستان بیان شد.

آقایان محمد علی پناه(سرگروه)، مهدی جانانه، سید محمدصدرا حسینی، مهدی جدید الاسلام و اباصالح عربشاهی مقدم اعضای این گروه فرهیخته از دانشجویان دانشگاه زابل هستند.

هم چنین، آقای اباصالح عربشاهی مقدم، مسئول "رسانه" دانشگاه زابل، به عنوان کارگروه رسانه ای استان سیستان و بلوچستان، با تولید محتوای خلاقانه و مستندسازی موفق به دریافت قدردانی ویژه در این دوره شد.

به عنوان قدردانی از این تلاش ارزشمند، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز از ایشان تجلیل ویژه به عمل آوردند.


( ۵ )

نظر شما :