پیام تسلیت سرپرست دانشگاه زابل در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۳ کد : ۱۱۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۲۷
پیام تسلیت سرپرست دانشگاه زابل در پی شهادت سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان


دکتر محمد رکوعی سرپرست دانشگاه زابل ، در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت. متن این پیام به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ﴿۲۷﴾ ارْجِعِی إِلَى رَبِّکِ رَاضِیَةً مَرْضِیَّةً ﴿۲۸﴾ف َادْخُلِی فِی عِبَادِی ﴿۲۹﴾ وَادْخُلِی جَنَّتِی ﴿۳۰﴾ (الفجر)

«سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد (مقام معظم رهبری، ۷ مهر ۱۴۰۳)»

رهبر شجاع و مجاهد برجسته‌، پرچم‌دار جبهة مقاومت، و دبیر کل حزب الله لبنان، سید حسن نصرالله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آرزوی دیرینه‌اش محقق گشت. ایشان با رهبری حکیمانه و بصیرت عمیق خود، چراغی راهنما بر دل تاریکی‌ ظلم و ستم بود و به عنوان نماد بلند ایستادگی در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی جاودانه شد.
سید حسن نصرالله نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای تمامی آزادی‌خواهان جهان، الگوی شجاعت و فداکاری بود. او با اراده‌ای استوار و روحیه‌ای نستوه، پیوسته در مسیر تحقق آرمان‌های انسانی و اسلامی گام برداشت. فقدان این اسوه جهاد، ضایعه‌ای بزرگ برای جبهه مقاومت و تمامی ملت‌های آزادی‌خواه خواهد بود.
اینجانب، این مصیبت بزرگ را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، جامعه فرهیخته دانشگاهی و ملت شهید پرور و مومن تسلیت عرض می‌نمایم. تردید ندارم که راهش مستحکم‌تر از گذشته تا پیروزی کامل جبهه مقاومت ادامه خواهد یافت و روح بلندش در جوار حق‌تعالی آرام خواهد گرفت.
و العاقبه للمتقین .


( ۲ )

نظر شما :