تجمع دانشگاهیان دانشگاه زابل به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان «شهید سیدحسن نصرالله(ره)» و محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و غزه

۰۸ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۶ کد : ۱۱۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۴
تجمع دانشگاهیان دانشگاه زابل به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان «شهید سیدحسن نصرالله(ره)» و محکومیت جنایات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و غزه

اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه زابل در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان، غزه و شهادت سیدحسن نصرالله، با برگزاری اجتماعی در محل شهدای گمنام دانشگاه حمایت خود را از محور مقاومت اعلام کردند.

خانواده دانشگاه زابل، امروز هشتم مهرماه از اقدام ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیستی در خصوص ترور شهید سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، انزجار خود را با قرائت بیانیه‌ای اعلام نمودند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند
از آنان برخی پیمانشان را به انجام رساندند [و به شهادت رسیدند] و برخی از آنان [شهادت را] انتظار می‌برند.

(سوره احزاب آیه 23)

سید و سرور مقاومت و بنده صالح چون شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، حکیم، بصیر و مؤمن به جوار پروردگار شتافت؛ کسی که در مسیر رضای او حرکت کرد، به قافله جاویدان شهدای کربلای نورانی پیوست. آری سرانجام سید حسن نصرالله نیز به یاران شهید خود که قریب به سی سال راه آنها را ادامه می‌داد، پیوست. رهبری که آزادسازی لبنان در سال 2000، پیروزی مقاومت در سال 2006 و در سایر نبردهای حمایت از فلسطین، غزه و مردم مظلوم فلسطین را در کارنامه خود دارد.

برادران و خواهرانِ دانشجو؛ اساتید و کارکنان دانشگاه ها و آحاد مردم ایران و جهان اسلام به درستی پیام ولی امر مسلمین، سید علی خامنه ای عزیز را دریافت کردند: بر همه مسلمانان فرض است در کنار مردم لبنان و حزب الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

ما جامعه دانشگاهی در این لحظه و ساعت با تمامی توان خود گوش به فرمان ولی خود هستیم و لبیک گویان، از هیچ کوششی برای نابودی رژیم منحوس صهیونیستی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه بیانیه به این قسمت از آیه شریفه اشاره می‌کنیم (مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا ...) برخی از مؤمنین بزرگ مردانی هستند...

شهید اسلام، سید حسن نصرالله؛ این مجاهد کبیر، عالم با فضیلت دینی؛ رهبر و پرچم دار محور مقاومت‌، به رهبر معظم انقلاب در سالیان متمادی ثابت کرد به عهدی که دارد وفا دار است و همچون یاران خود در مسیر عشق تا آخرین لحظه عشق بازی کرد و به دیدار معبود خود شتافت.

امروز بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی و باند جنایت کار منطقه، دست به جنایت جدیدی زد، با این هدف که مسیر حزب الله مقتدر را بتواند کند و یا متوقّف کند اما مانند همیشه این توهم و نقشه باطل توسط فرزندان مقاومت نقش برآب خواهد شد و مسیر مقاومت تا پایان و نابودی کامل رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی ادامه دارد.

سردمداران این باند جنایتکار بدانند خون سید و سالار محور مقاومت شهید مجاهد سید حسن نصرالله به مراتب اثر گذاری خود را خواهد داشت.

به شیوخ عرب حاشیه خلیج فارس هم اعلام میداریم از این خواب غفلت هرچه سریع تر بیدار شده و از این رژیم غاصب اعلام برائت کنند و در عمل ارتباط و کمک های خود را برچیده که خدواند در آیه ۱۳ سوره ممتحنه این چنین می‌فرماید:

ای مؤمنان! با قومی که خدا بر آنان خشم گرفته، دوستی نکنید. آنان به یقین از آخرت مأیوسند، همان گونه که کافران مدفون در قبرها [که به سرانجام شوم خود رسیده اند، از نجات خویش] مأیوسند .

ما جامعه‌ دانشگاهی اساتید و دانشجویان در دانشگاه ملی زابل از این خطه و سرزمین اعلام می‌کنیم سر تا پا آماده فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز حفظه الله هستیم و از هیچ کوششی برای از بین بردن این رژیم منحوس و کودک کش و حرام زادگان روی کره زمین؛ دریغ نخواهیم کرد .

والعاقبه للمتقین


( ۴ )

نظر شما :