پیام رییس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

۱۱ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۶ کد : ۲۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۶۵
پیام رییس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

باسمه تعالی

سپهر سیاسی این سرزمین مملو از رویدادهای پرشماری است که از حماسه‌سازی و ایستادگی و یکپارچگی ملی بنیاد گرفته‌اند و خردمندی و آزاداندیشی مردمان این آب و خاک در راندن و تاراندنِ ستم و سیاهی را به تناوب و تکرار به اثبات رسانده‌اند. ۲۲ بهمن یکی از این مناسبت‌هاست که در آینه‌ی روشنش می‌توان بازتابِ تلالو حقیقت‌جویی و حق‌طلبی و عدالت‌خواهی را به نظاره نشست و صفحه‌ای زرین از تاریخ معاصر را تورق نمود.

به رسم هرسال و در آستانه‌ی بهارانِ انقلاب، با بنیان‌گذار کبیر و شهدای سرافراز این مرز پرگهر، پیمان تازه می‌کنیم و با ادای احترام به روح بلند تمامی آنان که در هنگامه‌ی آفندها و پدافندهای گوناگون، سرودخوانِ آزادگی و پایمردیِ ایران بوده‌اند و شیرازه‌ی این خاک مقدس را با بذل جان به‌هم بسته‌ و پیوسته‌اند؛ توفیق پاسداری از میراث و امانت گرانسنگ انقلاب اسلامی را از درگاه باریتعالی مسالت ‌داریم.

با تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر اعضای ارجمند خانواده بزرگ دانشگاه زابل، امیدورام که همه ما در نظام آموزش عالی کشور، بار مسئولیت سنگین و خطیر خود در بالندگی علمی و فرهنگی و فناورانه کشور را به شایستگی برشانه بکشیم و با مشارکت فعال در صحنه‌های دانش و دانایی و فهم و فناوری؛ سهم و نقش خود را در ارائه‌ی منظر و معرفتی پیشرو در عرصه سازندگی به نکویی ایفا نماییم.

کلید واژه ها: انقلاب کشور دهه فجر ایران


( ۴ )

نظر شما :