دیدار صمیمانه هیات رئیسه دانشگاه زابل با استاندار سیستان و بلوچستان

۲۴ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۹ کد : ۲۵۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۲۱
دیدار صمیمانه هیات رئیسه دانشگاه زابل با استاندار سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

 

همزمان با چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، دکتر افراسیاب رییس دانشگاه زابل با همراهی هیات رئیسه،  با حضور در استانداری سیستان و بلوچستان با عالی‌ترین مقام اجرایی استان سردار محمد کرمی دیدار و گفتگو  نمود.

در این نشست صمیمانه، دکتر افراسیاب ضمن تقدیم مراتب امتنان خانواده بزرگ دانشگاه زابل از سالها تلاش‌ مستمر و خدمات ارزنده سردار کرمی طی سالیان متمادی خدمت و جهاد؛ به ارائه گزارشی جامع از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه زابل پرداخت. وی با تبیین راهبردها و فعالیت‌های دانشگاه زابل منطبق بر فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های وزارت علوم و تحقیقات و فناوری؛ بر آمادگی همه جانبه این دانشگاه برای همراهی و هم افزایی با سایر دستگاه های اجرایی و مراکز آموزشی و تحقیقاتی نظیر دانشگاه فرهنگیان، جهاد دانشگاهی کشور و …تاکید کرد و آن را لازمه اجرای پایدار و علمی طرح ها و پروژه های توسعه‌ای استانی و منطقه‌ای دانست. رییس دانشگاه با ترسیم و تعیین رویکردها و راهبردها و پتانسیل عظیم  و اثبات شده دانشگاه جهت مشارکت در برنامه ریزی های کلان استان از تلاش مجاهدانه و مضاعف دانشگاه در راستای رفع معضلات منطقه به عنوان هدف اصلی و رسالت بنیادی این دانشگاه یادکرد.

سردار کرمی، استاندار محترم سیستان و بلوچستان  نیز در این نشست با اشاره به نقش انسان ساز و راه‌گشای دانشگاه زابل؛ بر اهمیتِ تاثیر این دانشگاه در توسعه پایدار و علمی منطقه تاکید کرد و ارتباط تنگاتنگ دانشگاه و جامعه با تکیه برهدفمندساختن تحقیقات و پژوهش‌های دانشگاهی را ضرورت امروز جامعه توصیف کرد و بر  لزوم تحقق آن تاکید نمود.

کلید واژه ها: دیدار


( ۱۲ )

نظر شما :