پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز بعثت پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت (ص)

۲۹ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۳ کد : ۲۵۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۷
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت سالروز بعثت پیامبر رحمت حضرت ختمی مرتبت (ص)

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه در پیامی فرارسیدن بیست و هفتم ماه رجب، مبعث پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را گرامی داشت. متن این پیام به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

 

"بعثتِ" پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)، نعمت و منتِ آفریدگار عالمیان در برافروختنِ چلچراغ فروزانِ آگاهی و ایمان در تاریکسرای دل انسان بود. طلوع خورشید حق از خاور تاریخ، که بر تاریکیِ جهل و جور و جهالت، روشنای فطرت و معرفت و فضیلت تاباند و چشمِ جهان را به فروغ نامیرای وحی و اشارت الهی روشن ساخت.

بدینوسیله فرارسیدن بیست و هفتم رجب، سالروز برگزیده‌شدن سرور کائنات حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری را به‌تمامی مسلمانان و پیروان راستین نبوت به ویژه اعضای ارجمند خانواده بزرگ دانشگاه زابل شادباش و تهنیت می‌گویم و تجلی بیش‌ازپیشِ روشنای پرفروغ آموزه‌های مکتب ارجمند محمدی در سرتاسر جهان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم. امید که همسو با کلام و تعالیم انسان‌ساز قرآنی و در سایه‌سارِ وحدت و همگرایی، درراه اعتلای معنویت و خردورزی و ارزش‎های والای انسانی گام برداریم و هریک به نوبه‌ی خود در قوام و استحکام بخشی به بنیادِ ارزش های اخلاقی و عقلانی در جامعه پیرامونی، نقشی درخور ایفا نماییم.

کلید واژه ها: عید عید مبعث پیام رئیس دانشگاه


( ۶ )

نظر شما :