پیام تبریک رئیس دانشگاه زابل به مناسبت فرارسیدن میلاد منجیِ عالم امکان حضرت صاحب‌الزمان (عج)

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۱ کد : ۳۰۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۳
پیام تبریک رئیس دانشگاه زابل به مناسبت فرارسیدن میلاد منجیِ عالم امکان حضرت صاحب‌الزمان (عج)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

 

دکتر افراسیاب، رئیس دانشگاه طی پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، زادروزِ مبارک اقامه‌گرِ عدالت و معنویت حضرت صاحب‌الزمان (عج) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

«نیمه شعبان» که به برکتِ زادروزِ منجی موعودِ عالم امکان، به مطلعِ غزلِ امید و انتظار برای نیل به فرجام نیکِ جهان بدل‌شده‌است؛ به مومنان و منتظران مژده می‌دهد که این یلدای هجران را نیز صبحی در‌می‌رسد و زمستان دیرپای انتظار، عاقبت به گرمای قدومِ بهار در‌هم‌می‌شکند و موعود زمان، صفحه زمین را از زنگار کوته اندیشیِ جاهلان و بیدادِ مستکبران پاک می‌سازد.

بدینوسیله ضمن عرض شادباش به مناسبت فرارسیدن زادروزِ خجسته‌ی امید دلِ مستضعفان حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)؛ مراتب احترام و امتنانِ صمیمانه خود و خانواده بزرگ دانشگاه زابل را به «سربازان گمنام» آن امام همام تقدیم می‌دارم و به روان مطهر شهدای گرانقدر عرصه «امنیت» درود می فرستم. انشاءالله که خداوند سبحان به همه مشتاقان و منتظرانِ حضرت توفیقِ آن عطا نماید که رسم انتظار را، ایستاده‌قامت و صادقانه به‌جای‌آورند و غبار غم و اندوه را به برکتِ پگاه روشنِ ظهور، از سیمای دل و جان بزدایند.

کلید واژه ها: نیمه شعبان پیام رئیس دانشگاه ولات امام مهدی (عج)


( ۲ )

نظر شما :