پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا

۲۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۴ کد : ۳۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۴۴
پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه، در پیامی فرارسیدن 22 اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا و صدور فرمان تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه، متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

باسم رب الشهدا و الصدیقین

«یاد شهیدان نباید در جامعه‌ی ما از ذهنیّت‌ها خارج شود یاد شهیدان را گرامی بدارید و زنده نگه دارید»

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 

انقلاب اسلامی ایران؛ پاسداری از اصالت و استمرارِ آرمان‌های متعالی خود را مرهونِ خون آلاله‌گونِ هزاران هزار شهید حماسه‌آفرینی است که سروِ قامت را سپرِ صیانت از ثبات و امنیت و تمامیت ارضی کشور نمودند و روح و حیاتی تازه به کالبدِ نهضت دینی بزرگ و نوپای ایران دمیدند.

بدینوسیله فرارسیدنِ 22 اسفندماه، سال‌روز صدور فرمان تاسیس بنیاد شهید به تدبیر امام راحل(ره) و روز بزرگداشت شهدا را به محضر خانواده‌های معظم شهدا و تمامی جانبازان، آزادگان و ایثارگران سرافراز تبریک عرض نموده و مراتب احترام خود و خانواده بزرگ دانشگاه زابل را به روح بلندِ شهیدان عزتمندی که استمرارِ استقلال و سربلندی کشور عزیزمان، مرهون جان‌فشانی‌ِ غیرتمندانه آن‌هاست تقدیم می‌دارم. امیدوارم خداوند متعال توفیقِ رهروی و پاسداریِ شایسته از میراث و آرمانِ شهیدان را به همه ما عطا فرماید تا با همت و هوشیاریِ ملهم از علم و ایمان و دانایی، یاد و راه گرامی‌شان را همواره زنده و جاوید نگاه‌داریم و با سنگرداریِ دانش و معرفت، بالندگی کشور در صحنه‌ی علم و پژوهش و فناوری را رقم بزنیم.

 


( ۳ )

نظر شما :