پیام رئیس دانشگاه در بزرگداشت روز جهانی قدس

۲۴ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۶ کد : ۳۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۴۱
پیام رئیس دانشگاه در بزرگداشت روز جهانی قدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

 

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه طی پیامی فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به تدبیر امام راحل به عنوان نماد همیشگی اتحاد مسلمانان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین شناخته می‌شود را گرامی‌داشت. متن این پیام به این شرح است:

 

باسمه‌تعالی

روز قدس یکی از آن جلوه‌های حقیقی اتحاد و انسجام دنیای اسلام است»»

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به تدبیر هوشمندانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب «روز جهانی قدس» نام‌گرفته‌است؛ یادمانِ همبستگی و همراهی آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبانِ جهان در پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و بیداری و مبارزه با ظلم و بیداد رژیم اشغالگر صهیونیستی است که به عنوان نمادِ دفاع از حق و شرافت و انسانیت، بر لوحِ دل‌ها و تقویم‌ها نقش بسته است.

بدینوسیله به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه زابل، ضمنِ ابراز همدردی و اعلام همبستگیِ تمام قد جامعه دانشگاهی زابل با مردم مظلوم فلسطین؛ جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم نموده و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در بزرگداشت این روز گرامی را ضرورتی انسانی و اخلاقی برمی‌شمارم که انسجام و اقتدار مسلمانان در دفاع از کرامت انسان‌ها و آزادی ملت‌ها را به روشنی به نمایش می‌گذارد. با آرزوی سلامتی و توفیق قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، امیدوارم پروردگار یکتا ﺩﺭ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﻗﺘﺪﺍﺭ ﻭ ﺷﮑﻮﻩِ ﻭﺣﺪﺕ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ جهان، ﺁﺯﺍﺩﯼ قدس شریف از چنگال غاصبان و دژخیمان را به زودی زود ﻣﺤﻘﻖ گرداند. 


( ۴ )

نظر شما :