پیام رئیس دانشگاه زابل در بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۹:۳۱ کد : ۳۳۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۴۷
پیام رئیس دانشگاه زابل در بزرگداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه، در پیامی ضمن تجلیل از رشادت‌ها و مجاهدت‌های دلاورانه‌ی ارتشیان کشور،  فرارسیدن بیست‌و‌نهم فروردین‌ماه «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را گرامی داشت. متن این پیام به این شرح است:

 

باسمه تعالی

 

بیست و نهم فروردین ماه مزین به نامِ پراعتلای «ارتش جمهوری اسلامی ایران» است تا یادبودی بر حماسه‌آفرینی، میهن‌پرستی و جانفشانی‌ بی‌مثالِ جان‌برکفانِ ارتش در دفاع از کیان ارضی و اعتقادی میهن عزیزمان باشد. "ارتش ایران" نهادی مکتبی و میهنی است که جلوه‌ای بارز از بصیرت انقلابی و قدرت و اقتدار ملی در رفع و دفعِ هجمه و توطئه‌ی دشمنان از آب و خاک این مرز و بوم را به تماشا می‌گذارد و در سختی‌های دوران نیز‌، خادم مردم و مدافع منافع ملی است.

بدینوسیله ضمن تقدیم درود و ارادت به ارواح طیبه شهیدان؛ فرارسیدن روز ارتش را به حضور تمامی ارتشیانِ غیرتمندی که به عنوان یکی از بازوان قدرتمند پاسداری و فراهم­سازیِ امنیت کشور، وظیفه سنگین حفاظت و حراست از تمامیت ارضی میهن اسلامی مان را برعهده دارند؛ تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه پروردگار متعال ، سربلندی و ظفرمندی آنان در راه ثباتِ امنیت در سایه پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا را مسالت دارم.

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشگاه ارتش ایران


( ۲ )

نظر شما :