پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۸:۵۸ کد : ۳۳۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۲۶
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه در پیامی حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُون‌

خدایا از تو درخواست می‌کنم، بهترین چیزی که بندگان شایسته‌ات درخواست کردند و به تو پناه می‌آورم از آنچه بندگان شایسته‌ات به تو پناه بردند.

 

"رمضان معظم" ماه برکت و تعبد و تهذیب نفس، به سرمنزل غایی رسید تا مومنان بیداردل و خداجوی پس از یک ماه ریاضت و معنویت و معرفت؛ طلیعه‌ی ماه شوال را در ضیافت‌گاهِ "فطر" به سرور بنشینند و به شکرانه‌ی کرم لایتناهی پروردگار، توفیقِ تجلیِ شکوه فطرت و پاداش حضور در ضیافت‌الله را از بارگاه ربوبیِ حضرتش طلب نمایند.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خالصانه همه مومنان و مسلمانان جهان به ویژه همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ دانشگاه زابل، فرارسیدنِ عید خجسته و فرخنده ی فطر، عید توفیق بندگانِ راستین حریم حضرت دوست را صمیمانه شادباش می‌گویم. امیدوارم پروردگار جهان به برکتِ این هنگامه­ی معنوی و ملکوتی، رحمت و مغفرت خود را نصیب همه ما گرداند و نعمتِ عافیت و حُسن عاقبت و صلح و سعادت را به ما و تمام جهانیان مرحمت فرماید.

کلید واژه ها: عید فطر پیام رئیس دانشگاه


( ۲۲۵ )

نظر شما :