پیام رئیس دانشگاه به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر

۰۲ خرداد ۱۴۰۲ | ۲۲:۳۸ کد : ۴۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۴۲
پیام رئیس دانشگاه به مناسبت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه زابل طی پیامی فرارسیدن سوم خردادماه که به یادبودِ حماسه‌ غرورآفرین آزادسازی خرمشهر، روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» نامیده می‌شود را گرامی داشت. به گزارش روابط عمومی متن این پیام به شرح ذیل است:

 

باسمه تعالی

 

دفتر تاریخ غرورآفرینِ ایران‌زمین به روزهای پرشکوهی آراسته است که هریک به مثابه‌ی سندی از افتخار و اقتدار، خاطره‌ای ارجمند را در حافظه‌ی تاریخی ایرانیان رقم زده‌است و دفاع از ارزش ها و آرمان‌های والای انسانی و معنوی که در ساحتِ متعالیِ "مقاومت" متجلی می‌شود را به روشنی به‌تصویر کشیده‌است.

سوم خردادماه ، سالروز فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، یکی از نمادهای غرورانگیز و به یادماندنیِ مقاومت و ایثار و پیروزی ملت ایران در دفاع از کیانِ سرزمین‌شان است که به مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان میهن به وقوع پیوست و عظمت آن برای همیشه در گنجینه‌ی ماندگارِ یادها به یادگار خواهد ماند.

بدینوسیله به سنت هرساله، ضمن ارج نهادن به فرارسیدن سالروز آزادی خرمشهر، یاد و خاطره شهدای گلگون کفن اسلام و انقلاب را گرامی می‌دارم و از درگاه خداوند سبحان توفیقِ تلاشِ مسئولانه و الگوگیری هوشمندانه از این حماسه الهام بخش و درس‌آموز، جهت ترسیمِ آینده‌ای پرافتخار برای ایران عزیز به‌ویژه در عرصه‌های علمی، پژوهشی و فناوری را مسألت دارم.

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشگاه خرمشهر


( ۲ )

نظر شما :