پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

۱۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۴ کد : ۴۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۹۳
پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

به گزارش  روابط عمومی دانشگاه زابل:

 

 

دکتر افراسیاب رئیس  دانشگاه زابل طی پیامی سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

 

باسمه‌تعالی

نهضت ماندگاری که مردم ایران با لبیکِ اجابت به صلای آزادیخواهی و استقلال‌طلبیِ امام خمینی (ره) رقم زدند و با تکیه‌بر وحدتِ ملی و ایمانیِ خویش به آن ثبات و استحکام بخشیدند؛ به آزادگی و ستم‌ستیزی معنایی تازه بخشید و بنیانِ تحولات عمیقی را در تاریخ معاصر ایران پی افکند. امروز و در آستانه‌ی سالروزِ وداعِ ایران با آن بزرگ مردِ روشن‌ضمیر، بار دیگر به میراث و آرمان ارزشمندی که برای مان به ودیعه نهاد ادای احترام می‌کنیم و در برابرِ بلندای مرتبه‌ی شهیدان عالی‌مقام انقلاب بویژه شهیدانِ خروش خونین نیمه خرداد سر تعظیم فرود می‌آوریم.

بدینوسیله به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه زابل سالگرد رحلت بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران آزادمرد ایشان در قیام خونین 15 خرداد 1342 را گرامی می دارم. امیدوارم که خداوند سبحان، توفیقِ پاسداری شایسته از آرمان‌ها و پیوند ناگسستنی با اندیشه‌های امام راحل و یاران پایمردش را به همه ما عنایت فرماید و چون همیشه یاریگرِ جامعه‌ی دانشگاهی ایران در تحققِ راهبردهای منطبق بر توسعه و بالندگی و آبادانی این مرز و بوم باشد.

 

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشگاه


نظر شما :