افتخارآفرینی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در کسب رتبه پنجم از بین ۶ هزار طرح شاخص دفاتر نهاد کل کشور

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۵ کد : ۴۵۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۸۴
افتخارآفرینی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه در کسب رتبه پنجم از بین ۶ هزار طرح شاخص دفاتر نهاد کل کشور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

از بین ۶ هزار طرح شاخص دفاتر نهاد کل کشور، "دوره تربیت مربی مشاور خانواده و ازدواج دانشگاه زابل" رتبه پنجم را کسب نمود و قابل تقدیر شد.

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه زابل موفق شده است با برنامه شاخص " دوره تربیت مربی مشاور خانواده و ازدواج " در میان منتخبین برنامه‌های شاخص دفاتر نهاد دانشگاههای کشور قرارگیرد. بنا بر اعلام معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، از میان 5689 گزارشی که در سال تحصیلی 1401-1400 در سامانه گزارش‌گیری این نهاد ثبت شده است، پس از بررسی توسط اعضای کمیته ارزیابی شامل منتخبی از خبرگان نهادی، در نهایت تعداد 5 برنامه با کسب امتیاز مصوب به عنوان برنامه‌های شاخص دفاتر نهاد در این بازه زمانی معرفی گردید که از آن میان، یکی از برنامه ها به نهاد رهبری دانشگاه زابل تعلق دارد. شایان ذکر است نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل، در قامت یکی از اصلی‌ترین ارکانِ تبیین و تحکیم زیستِ فرهنگی این دانشگاه مشغول به فعالیت است و همواره نقش و ماموریت کلیدی خود در تبیین ارزش ها و تعمیق آگاهی‌های اسلامی را با حمایت و هدایت فکری و راهبردی، پیگیری می نماید. این نهاد پویا و فعال دانشگاهی با بسترسازی هدفمند جهت توسعه فضای معنوی و اسلامی برای شکل‌دهی به الگو و پیوند اثربخش با جامعه دانشگاهی تلاش می کند و فعالیتها، تواناییها و توانمندی‌های خود را برای پاسخگویی و تحقق منویات مقام معظم رهبری در حاکمیت بخشی به ارزش های اسلامی و معنوی درد انشگاه جهت‌دهی می‌نماید.

کارنامه پربار فرهنگی و برگزاری موفق دوره های مختلف کارگاه ضیافت اندیشه با هدف معرفت افزایی و توانمندسازی مستمر علمی و فرهنگی جامعه دانشگاهی در قالب جلسات ویژه تخصصی با موضوعات و مباحث کاربردی، گواهی بر صدق ارتباط اثربخش این نهاد با جامعه دانشگاهی است و موفقیت ارزشمند اخیر، تنها گوشه ای از تلاش های ثمربخشِ دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زابل را به نمایش می گذارد.


( ۳ )

نظر شما :