اخذ عنوان شرکت دانش‌بنیان در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته توسط شرکت توسعه‌سازان پهنه کیانسه از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فن‌آور دانشگاه زابل

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۲۳:۳۱ کد : ۴۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۷۶۴
اخذ عنوان شرکت دانش‌بنیان در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته توسط شرکت توسعه‌سازان پهنه کیانسه از شرکت‌های مستقر در مرکز رشد واحدهای فن‌آور دانشگاه زابل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

این ارزیابی با توجه به دانش فنی کسب شده در این شرکت در راستای توسعه نرم افزار طراحی آب شیرین کن های حرارتی و ساخت نمونه نمایشگاهی محصول صورت گرفته است.

خانم مهندس محمدی مدیرعامل این شرکت در ارتباط با حجم سرمایه گذاری مورد نیاز و مزایای رقابتی آب شیرین کن حرارتی عنوان نمود، آب شیرین کن های حرارتیMED  در مقیاس های کلان راندمان ریالی قابل ملاحظه ای نسبت به سایر مدل ها دارند. ایشان در پاسخ به این سوال که آیا این محصول می تواند راه گشای مشکلات آب در منطقه سیستان باشد اضافه نمود، قطعا این محصول و دانش فنی آن می تواند مثمر ثمر باشد، علی الخصوص که این آب شیرین کن ها در پروژه انتقال آب از دریای عمان می توانند نقش بهینه ای ایفا کنند، دستیابی و بکارگیری به این دانش فنی می تواند کاملاْ ضروری باشد. ضمناْ ایشان افق آینده مجموعه توسعه سازان پس از تامین مالی توسط سرمایه گزار را ساخت دستگاه تصفیه بدون پساب (ZLD) عنوان نمود که می تواند در بازچرخانی پساب آب شیرین کن های چاه های ژرف مثمر ثمر باشند. محصول این سیستم پس از ورود آب شور تغلیظ شده، آب شیرین و نمک های معدنی می باشد.

ایشان دیگرپروژه های در حال اجرای شرکت را همکاری در پروژه طراحی و اجرای نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلووات دانشگاه زابل با تامین مالی واحد توسعه سازمان ملل و طراحی و اجرای گلخانه های هیدروپونیک عمودی بیان و اعلام نمودند این شرکت دانش بنیان هم اکنون آماده همکاری در حوزه های آب، انرژی و کشاورزی هوشمند اقلیم می باشد.

(اعتبار و صحت این تاییدیه از آدرس pub.daneshbonyan.ir قابل استعلام است)

کلید واژه ها: معاونت پژوهش و فناوری مرکز نوآوری


نظر شما :