بیانیه دانشگاه زابل در محکومیت اقدام اهانت آمیز دولت سوئد نسبت به ساحت مقدس "قرآن کریم"

۱۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۳ کد : ۴۶۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۵۳
بیانیه دانشگاه زابل در محکومیت اقدام اهانت آمیز دولت سوئد نسبت به ساحت مقدس "قرآن کریم"

بسمه تعالی

بیانیه دانشگاه زابل در محکومیت اقدام اهانت آمیز دولت سوئد نسبت به ساحت مقدس قرآن کریم

یُریدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَی اللَّهُ إِلاَّ أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ

آنها می خواهند نور خدا را خاموش کنند ولی خدا جز این نمی خواهد که نور خود را کامل کند ، هر چند کافران ناخشنود باشند!

اقدام اهانت آمیز و جسارت نابخردانه دولت سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن کتاب آسمانی قرآن کریم در برابر یکی از مساجد استکهلم، نشان از اوج ضعف و دشمنی دولت های هرج و مرج طلب غربی در برابر رهنمودهای زندگی بخش کلام الهی است.

قرآن کلام ماندگار و راهنمای سعادت و نیکبختی بشریت است و شیاطین و از خدا بی خبران نمی توانند با اعمال جاهلانه خود در برابر منطق فروزان خداوند و ایمان عالمانه مسلمانان ایستادگی کنند. این اقدام و اهانت مشمئز کننده ، در دل خود پیامی از اثر بخشی و درخشندگی عظمت قرآن کریم دارد که بر دل انسانها و بر روی کره زمین روز به روز بیشتر از پیش گسترده می شود.

جامعه علمی و فرهیخته دانشگاه زابل با محکومیت و ابراز انزجار از این اقدام گستاخانه و شرم آور، اعلام می دارد رفتارهای جنون آمیز و سازمان یافته ای که این روزها با هدف اسلام ستیزی و اسلام هراسی که در هر کجای کره زمین انجام می شود نمی تواند مانع از رسیدن فیوضات الهی به بشر تشنه علم و معرفت شود. بیان آشکار قرآن، حق جویی، استقلال خواهی، استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم است و این پیام جاودان در حال تسخیر دل و جان میلیاردها انسانی است که می خواهند فارغ از آموزه های مکاتب غربی عزتمندانه و آزادانه در جستجوی زندگی سرشار از پاکی و آرامش باشند.


( ۳ )

نظر شما :