پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

۰۲ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۷:۱۰ کد : ۴۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۱
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه زابل طی پیامی با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان خدوم و متعهد خانواده بزرگ این دانشگاه تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

باسمه تعالی

هفته نخست شهریور ماه با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و هفته دولت نامگذاری شده است و همچنین چهارم شهریور ماه که به نام روز کارمند است، یادآور ارزش نهادن به تلاش های قشر عظیمی از جامعه و انسان های شایسته است که بزرگداشتِ آن، فرصتی برای الگوبرداری از منش و روش این بزرگ‌مردان در عرصه‌ی خدمتگزاریِ خالصانه به مردم و ارج نهادن به منزلت اجتماعی تمامی کارکنان پرتلاشِ دولت را فراهم می آورد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام محرم و صفر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز کارمند، برای یکایک همکاران خود در خانواده بزرگ دانشگاه زابل آرزوی سعادت و سلامت دارم و موفقیت آنان را از خداوند بزرگ خواستارم. امید که با الگوگرفتن از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و در سایه همدلی و وفاق هرچه بیشتر، شاهد رشد و شکوفایی روزافزون دانشگاه مان باشیم.

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشگاه


نظر شما :