پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

۲۲ آذر ۱۴۰۱ | ۲۰:۲۲ کد : ۵۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۵۷
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن هفته وحدت و میلاد فرخنده‌ی پیامبرِ نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و همچنین ولادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) را به عموم مسلمانان به‌ویژه خانواده بزرگ دانشگاه زابل شادباش گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَمَا أَرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَهً لِّلْعَالَمِینَ»

کلام الهی، آیه 107 سوره مبارکه انبیاء

 

فرارسیدنِ هفدهم ربیع‌الاول، زادروز خجسته‌ی تجلی رحمت خدا بر بشریت و پیام‌آور وحدت و معرفت؛ حضرت ختمی مرتبت (ص) و خلف صالحش ششمین ستاره‌ی سلسله‌ی عترت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) را صمیمانه به حضور تمامی هم‌میهنانم به‌ویژه اعضای ارجمند خانواده بزرگ دانشگاه زابل شادباش و تهنیت می‌گویم. امیدوارم به میمنتِ این مناسبت‌های فرخنده، فرهنگِ وحدت و همدلی که یکی از زیباترین ارمغان‌های سیره قولی و عملی پیامبر رحمت برای بشریت است را در منش و افکار و رفتارمان متجلی سازیم و آن را زمینه‌سازِ اعتلا و سربلندی مکتب انسان‌ساز اسلام در همه‌ی عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بگردانیم.

انشاالله که خداوند منان، به همه مسلمانان جهان توفیق دهد تا میراث‌داران شایسته ای برای تحقق اهداف و آموزه‌های غنی و متعالی اسلام و قرآن باشند و با ایمان و یقین، در یک کالبد و به دور از هرگونه اختلاف و انحراف، هویت اسلامی راستینِ خود را تعالی بخشیده و تصویری حقیقی از دین رحمت و شفقت و عدالت را برای جهانیان ترسیم کنند.

کلید واژه ها: ی حضرت رحمت دانشگاه وحدت بشریت


( ۱ )

نظر شما :