پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس

۳۱ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۲ کد : ۵۰۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۳۰
پیام رئیس دانشگاه زابل به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی و هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه طی پیامی آغاز سال جدید تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت. متن این پیام بدین شرح می باشد:

 

باسمه تعالی

سپاس و ستایش بی‌پایان، خداوندی را سزاست که به انسان فکرت آموخت و ضمیر جانش را به نور دانش روشن ساخت.

ماه مهر که از راه‌ می‌رسد، تلألو خورشید دانش و آگاهی بر تارک آسمان علم و معرفت می‌درخشد و اکسیر دانایی و فرهیختگی در فضای جامعه بذرافشان می‌شود. مهر با خود بوی عشق همراه با تعقل، دانش همراه با عرفان و ایمان همراه با تدبّر می‌آورد و جانی تازه به طبیعت اندیشه‌ورزی می‌بخشد.

بدین مقدمه، آغاز سال تحصیلی جدید و فرارسیدن موسم علم‌آموزی را به جامعه دانشگاهی بویژه دانشجویان عزیز و نیز اعضای هیأت علمی و کارکنان ارجمند دانشگاه زابل تبریک عرض می‌نمایم و تقارنِ باشکوه آغاز فصل علم و دانش‌ با هفته "دفاع مقدس"، که یادآورِ روایتِ پررشادتِ پاس­دارانِ بیدارِ مرزهای مردانگی و سلحشوری است که به حماسه‌­ها و اسطوره­‌ها جانی دوباره بخشیدند و دلاورانه برای پاسداری از کیانِ میهن و نجات آن از دست اهرمن از جان مایه گذاشتند، را گرامی می‌دارم.

اینجانب ضمن ادای احترام و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان و ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اهدای درود به مناسبت فرارسیدنِ فصلِ دانش اندوزی به تمامی دانشگاهیان میهن عزیزمان بویژه دانشجویان نوورود دانشگاه زابل؛ امید دارم که همچون همیشه با تکیه بر تلاش متعهدانه و متخصصانه خویش، گردش دانایی و حرکت گردونه‌ی پویای آموزش و پژوهش در جامعه را تسهیل و تسریع بخشیده و با تعاون و تعاملی که همواره کلید اعتلای دانشگاه زابل در عرصه‌های مختلف بوده است، به تعمیق و نهادینه‌سازی بنیان‌های علمی، فنی، اخلاقی و فرهنگی در جامعه خویش همت گماریم.

کلید واژه ها: سال تحصیلی جدید دفاع مقدس پیام رئیس دانشگاه


( ۱ )

نظر شما :