پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

۱۱ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۴ کد : ۵۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۱۶
پیام تبریک رییس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه با صدور پیامی فرارسیدن میلاد فرخنده­ی پیامبرِ نور و رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و همچنین ولادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(ع) را به عموم مردم به ویژه جامعه دانشگاهی سیستان تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

 

باسمه تعالی

«ما بَرَأ اللّهُ نَسمَهً خَیرا مِن محمّدٍ: خداوند انسانى بهتر از محمّد (ص) نیافریده است.» (امام على علیه‌السلام)

 

هفدهم ربیع الاول است و دیگربار زمان، مبشّرِ جشن میلادِ جانِ جهان و فخرِ زمین و آسمان می­گردد و مشامِ مشتاقان و مومنان را به شمیم روحبخشِ "وحدت" و "ایمان" می نوازد. حضرت محمد (ص)، فروغ عالمتابِ وحیِ ایزدی و سرچشمه­ی فیضِ سرمدی است که برکت وجود نازنینش، بشریت را به مبدأ نور و رحمت و آزادگی رهنمون گشت و به زندگی عالمیان و آدمیان معنا و معنویتی تازه و بی­اندازه بخشید.

بدین وسیله فرارسیدن خجسته زادروزِ منادی وحدت و بهانه­ی خلقت حضرت ختمی مرتبت (ص) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت، حضرت امام جعفر صادق (ع) را به عموم هم میهنان عزیزم بویژه جامعه علمی و دانشگاهی سیستان و خانواده بزرگ دانشگاه زابل تبریک و شادباش می­گویم. امیدوارم که با پایبندی مومنانه و خردمندانه به آموزه های وحدت آفرین و راهگشای اسلام مبین، بیش از پیش در مسیر تعالی معنوی، علمی و اخلاقی گام برداریم و با دل سپردن به دریای بی کران معارف و آموزه های نبوی و باور به ضرورتِ اتحاد و همبستگی؛ آینده‌ای درخشان را‌ برای ایران عزیزمان رقم بزنیم.

 

 

 

 

                                                                  

 

 

کلید واژه ها: پیام رئیس دانشگاه


نظر شما :