افتخارآفرینی دانش آموختگان مجتمع آموزشی دانشگاه زابل در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۶ کد : ۵۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۰۷
افتخارآفرینی دانش آموختگان مجتمع آموزشی دانشگاه زابل در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

 پس از کسب افتخارات متوالی سنوات قبل، امسال نیز دانش‌آموزان مجتمع آموزشی دانشگاه زابل، در آزمون سراسری موفقیت‌ بسیار چشمگیری را بدست آوردند. آمار قابل توجه پذیرفته‌شدگان آزمون سال 1402، نویدبخشِ ظهور نسلی است که فردای این سرزمین را با موفقیت‌های امروزشان بنا می‌نهند و فرصت‌های عظیمی برای توسعه آتی منطقه و زدودن غبار محرومیت از چهره دردمند آن، فراهم می‌آورند. پذیرش 57 نفر در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی (31 نفر پسر و 26 نفر دختر) را به دانش‌آموزان عزیز و خانواده‌های گرامی‌شان و به‌ویژه عموم مردم شریف سیستان تبریک عرض می‌نماییم.

 مجتمع آموزشی دانشگاه زابل به عنوان محملی برای رشد و شکوفایی و پرورش استعدادهای علمی منطقه نقش مؤثری در تعهد و عملکرد پردامنه آن در تربیت نسل علمی آینده‌سازجامعه دارد که با هدف ایجاد کانون تاثیرگذار و هدفمند برای حمایت و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان مستعد منطقه سیستان و آینده‌ای بهتر برای این سرزمین پرافتخار، در سعی و تلاش است.

 شناخت نیازهای جامعه و تلاش برای برطرف کردن آنها مهمترین رسالت دانشگاهیان در مراکز آموزش عالی است. درهمین راستا دانشگاه زابل به عنوان قطب علمی منطقه سیستان از بدو تاسیس با کنشگری فعال در راستای شناسایی و احصاء نیازهای منطقه، برنامه­ریزی مبتنی بر توانمندیهای منطقه­ای و محلی جهت رفع نیازمندیها و فراهم آوردن بستری مناسب جهت رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه فرزندان سیستان ورجاوند، همچنین اعتلای فرهنگی منطقه با تکیه بر سرشت هویت آفرین خود گام برداشته است.

 


لینک دانلود فایل

( ۱۹ )

نظر شما :