بیانیه دانشگاه زابل در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۳ کد : ۵۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۴۵
بیانیه دانشگاه زابل در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه

در پی حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان “المعمدانی” غزه، جامعه دانشگاهی دانشگاه زابل بیانیه‌ای به شرح ذیل صادر نمود:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِلَّا الَّذینَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ وَذَکَرُوا اللَّهَ کَثیرًا وَانتَصَروا مِن بَعدِ ما ظُلِموا وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ.

کلام الهی آیه 227 سوره شعرا

حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن صدها تن از غیرنظامیان، زنان و کودکان فلسطینی نشان از استیصال این رژیم جعلی دارد. بار دگر دستان جنایتکار رژیم غاصب و جنایت پیشه صهیونیستی با چراغ سبز اربابان آمریکایی و اروپایی خود به خون مظلومان باریکه غزه آغشته شد و این جنایت که از هولناک ترین و وحشیانه ترین وقایع عصر ماست آنقدر ضد بشری و نقض فاحش قواعد بین‌المللی بود که حتی رسانه‌های غربی از این فاجعه انسانی متحیر شده و نتوانستند برآن سرپوش بگذارند.

اکنون که دشمن صهیونیستی با اقدام غافلگیرانه و عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» ضربات مهلکی را از نیروهای مقاومت تجربه کرده و شکست هیمنه پوشالی این رژیم جعلی، تلخی بی پایانی را در کامش فرو نهاده است، تلاش دارد تا با حملات کور و ددمنشانه خود مقاومت را به عقب رانده و سرپوشی بر شکست های غیرقابل ترمیم خود بگذارد.

لذا لازم است که در این هنگامه جهان اسلام و هر انسان و وجدان بیداری، از هر مسیری در محکومیت این اقدامات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان باشد. در این بین سوالی که مطرح است اینست که سکوت و عافیت طلبی در برابر این جنایت های سفاکانه چه معنا و مفهومی میتواند داشته باشد؟ اعلام بی طرفی در جنگ حق علیه باطل یعنی اینکه در جای غلط تاریخ ایستاده ایم!

دانشگاه زابل ضمن ابراز تسلیت و هم دردی با مسلمانان غزه و فلسطین، این اقدامات سخیف و ضد حقوق بشر رژیم جعلی صهیونیستی را که خلاف قواعد بین المللی و نیز خلاف فطرت پاک تمامی انسان های آزاده جهان است محکوم می نماید و اعلام میدارد که خون های به ناحق ریخته شده مظلومین یقینا نقطه پایان اضمحلال و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی است.

کلید واژه ها: فلسطین


( ۳ )

نظر شما :