مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دانشگاه زابل را دانشگاه جامعه محور توصیف کرد

۱۱ دی ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۹ کد : ۷۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۳
مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم دانشگاه زابل را دانشگاه جامعه محور توصیف کرد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل؛

دکتر بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در طی سفر 2 روزه به استان سیستان و بلوچستان، با حضور در منطقه سیستان از امکانات و توانمندی‌های دانشگاه زابل بازدید به‌عمل‌آورد و در برنامه های مختلف فرهنگی دانشگاه نیز حضور یافت.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با همراهی دکتر افراسیاب ریاست دانشگاه زابل، دکتر رهدار معاونت فرهنگی دانشگاه، کارکنان حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه و جمعی از دانشجویان تشکل های اسلامی ، انجمن های علمی دانشجویی و کانونهای فرهنگی هنری دانشگاه زابل و مسئولین فرهنگی دانشگاه باحضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه ضمن ادای احترام به جایگاه والای شهدا، با آرمان‌های امام راحل و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید عهد و میثاق کرد.

دکتر بادپا طی بازدید از بخش های مختلف حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه زابل، ظرفیت‌ها و زیر‌ساخت‌های فرهنگی موجود را بررسی کرد و پس از آن در جلسه پرسش و پاسخ صمیمانه با انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی هنری دانشگاه زابل حضور یافت. در ادامه، وی با حضور در مجتمع بقیه ا... الاعظم (عج) چاه نیمه در جریان فعالیت‌ها و اقدامات پژوهشی و توسعه‌ای دانشگاه زابل طی سال‌های گذشته نیز قرار‌گرفت.

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با حضور در یادواره شهدای گمنام دانشگاه زابل بیان کرد: دانشگاه زابل؛ دانشگاه پیشرو نسل پنجم و یک دانشگاه جامعه محور است که در توسعه منطقه یک جایگاه ویژه ژئوپلیتکی و جایگاه ویژه حل مساله در بین دانشگاه‌ها دارد.

وی در ادامه در دومین دوره آموزشی- فرهنگی بیان که با حضور بیش از ۱۲۰۰ دانشجو در سالن همایش های بین المللی دانشگاه زابل برگزار شد حضور یافت و از مجموعه ۴۰ جلدی کتاب "ره نامه" رونمایی کرد. دکتر بادپا ضمن تشکر از دفتر نهاد رهبری دانشگاه زابل برای برگزاری این دوره، فعالیت های دانشگاه زابل در منطقه را یک روایت پیشرفت خواند و افزود؛ دانشجویان دانشگاه زابل از طریق آشنایی با فعالیت‌های دانشگاه و کارهای بزرگی که در منطقه توسط دانشگاه و جامعه دانشگاهی دانشگاه زابل انجام شده، می‌توانند هر کدام یک راوی پیشرفت باشند. ایشان همچنین بنابر در خواست مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه زابل قول شرکت دانشجویان این دانشگاه در دوره‌های آموزشی، مطالعاتی در آینده نزدیک را دادند.

وی در پایان، از بخش های مختلف حوزه علوم اسلامی دانشگاه زابل بازدید نمود و در جلسه پرسش و پاسخ صمیمانه با تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه نیز زابل حضور یافت.


( ۱ )

نظر شما :