پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۸:۱۲ کد : ۷۷۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۷۹
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن دهه فجر و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه طی پیامی فرارسیدن دهه مبارک فجر و بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

 

باسمه تعالی

"والفجر و لیال عشر"

«دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است. »

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

 

دهه مبارک فجر یادمانِ ارجمندِ به بار نشستن حماسه ی حضور دلاورانه ی ملتی است که پس از سالها مجاهدت و مبارزه با خودکامگی و وابستگی، با سردادن شعار "استقلال"، "آزادی" و "جمهوری اسلامی" صحنه سازِ عزت و آزادگی خویشتن گشتند و امید و بیداری را برای اذهان و اندیشه ی آزادیخواهان و عدالت طلبان خسته از ظلم و ستم در جهان به ارمغان آوردند.

پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، تجلیِ نقش آفرینی کم بدیل و دوران ساز ملت ایران برای گشودن دروازه های پیروزی حق بر باطل به کلیدِ اراده و ایمان بود که به عنوان یادروزِ رهایی از زمامِ ستم و تولد دیگرباره ی اسلام؛ در قلبِ تاریخ و تقویم ها جای گرفت و به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به مظهر شکوه و عظمت و فداکاری ملت ایران بدل گشت.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی، فرا رسیدن این  ایام بزرگ را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و آحاد ملت به ویژه جامعه دانشگاهی ایران و خانواده بزرگ دانشگاه زابل تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امید آن دارم که با تلاشِ روزافزون برای فتح قله های عزت و افتخار، مسیر پاسداری از میراث ماندگار حضرت امام (ره) و شهدا را استوارانه ادامه دهیم و عرصه های علم و سازندگی را با اراده و عزمی راسخ رو به سوی افقهای روشن بپیماییم.

امید است با حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، در راه پاسداشتِ میراث گرانسنگِ مکتب ولایت گام برداریم و باصلابت و قدرت، آینه‌داران صالحی برای بازتابیِ عدالت و حقانیت بالنده‌ی اسلام به جهانیان باشیم.

کلید واژه ها: دهه فجر پیام رئیس دانشگاه


( ۱ )

نظر شما :