دعوت رئیس دانشگاه زابل برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۴ کد : ۸۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۷۵
دعوت رئیس دانشگاه زابل برای مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه زابل با انتشار پیامی از عموم مردم منطقه به‌ویژه جامعه دانشگاهی زابل، برای حضور و مشارکت پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که جمعه یازدهم اسفندماه 1402 هم‌زمان با سراسر کشور در شعب اخذ رأی در منطقه سیستان نیز برگزار می‌گردد، دعوت نمود. متن این پیام به شرح ذیل است:

باسمه‌تعالی

حضور در انتخابات صرفاً تکلیف نیست، بلکه حق مردم است.

مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

 

انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی است و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشت‌شان است. احراز مقامات رفیع و رتبه‌های منیع در عرصه سیاسی، جز به دستیاریِ وفاق و همدلیِ ملی میسر نیست و مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند رهگشای پیشرفت و توسعه کشور گردد و تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فراهم سازد.

پس برماست که قهرمانِ داستان خویش و دست ‌به ‌کارِ بالندگیِ سرزمین خویش باشیم و با باوری برهانی و استوار به آرمانِ آبادانی میهن، طریق عقلانیت پیشه کنیم و با مشارکت فعالِ مبتنی بر دانش و دانایی در انتخابات یازدهم اسفند، بار مسئولیت سنگین و خطیر خود را بدا‌ن گونه که شایسته است با عزمی راسخ و استوار بر شانه بکشیم و کمر به خلق حماسه‌ای دیگر ببندیم.

این‌جانب به ‌نوبه خود، از عموم دانشگاهیان عزیز و همچنین مردم بزرگوار سیستان دعوت می‌نمایم تا با سرسپردن به توصیه‌های مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات، همگام با دیگر اقشار جامعه با مشارکتی فعالانه در میعادگاه یازدهم اسفندماه، بار دیگر با نمایش وحدت، همدلی و بصیرت، شکوه و اقتدار نظام مقدّس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشیده و نظام و انقلابمان را در برابر تمامی خدعه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان و بدخواهان بیمه کنیم. امیدوارم ثمره این حضور و این شوری که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای اتفاق می‌افتد را در پیشرفت و پیشبرد جامعه اسلامی خود شاهد باشیم.

کلید واژه ها: انتخابات


( ۱ )

نظر شما :