پیام قدردانی رئیس دانشگاه زابل از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه و تبریک به منتخبین مردم

۱۳ اسفند ۱۴۰۲ | ۲۱:۵۶ کد : ۸۲۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۹۵
پیام قدردانی رئیس دانشگاه زابل از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهم اسفندماه و تبریک به منتخبین مردم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:

در پی حضور پر شکوه و گسترده مردم و اعلام نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه زابل با انتشار پیامی، خلق این حماسه شکوهمند ملی و مردمی را تبریک گفت. متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

باسمه تعالی

 

ملت شریف ایران، دیگر بار پیام رهبر فرزانه خویش را به گوشِ جان شنیدند و با حضور پرشور و پرشعور خود در میعادگاه یازدهم اسفندماه، حماسه سیاسی پرصلابت دیگری را در آستانِ افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منصه ظهور رساندند و استمرارِ امنیت و عزت ملی و تضمین پیشرفت و حرکت رو به رشد کشور را با اتحاد و انسجامی مثال زدنی به نمایش گذاشتند. رواست که بر عظمتِ آگاهی و غیرتمندی مردم فهیم این سرزمین سر تعظیم فرود آورد که با مشارکت و احساس مسئولیت، شکوه و عظمت را معنایی دوباره بخشیدند و بنا بر فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برندگان واقعی و نهایی این میدان بودند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه زابل، توفیق خلق این حماسه عظیم را به محضر رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف سیستان و به ویژه دانشگاهیان؛ و همچنین کسب رای اعتماد و انتخاب مردم را به حضور منتخبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و توفیق روز افزون نمایندگان منتخب حوزه سیستان در طیِ مسیرِ تعاون و خدمت به مردم را از درگاه خداوند سبحان، مسئلت می نمایم. امید که نمایندگان منتخب مردم در سایه سار الطاف بیکران الهی با اندیشه و انگیزه ی کارسازی و گره گشایی، قدر نعمتِ گرانِ اعتماد و انتخاب مردم بشناسند و حرمتِ خدمت، به نکویی و وفای به وعده نگه دارند.


( ۲ )

نظر شما :