پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۳:۱۴ کد : ۸۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۱
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

دکتر پیمان افراسیاب رئیس دانشگاه در پیامی حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک و تهنیت گفت. متن این پیام بدین شرح می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ

خدایا ای اهل بزرگی و عظمت و ای برازنده­ی بخشش و سلطنت و ای شایسته عفو و رحمت

 

"عید فطر" عید راستینِ مومنانی است که در ماه میهمانیِ پروردگار، غبارِ منیّت و زنگارِ معصیت را از خانه ی دل زدودند و آن را به مددِ ایمان و فطرت و معرفت، شایسته ی حضورِ یار نمودند. عید فطر، پایانی بر ماهِ ضیافت الهی و سرآغازی بر جلوه های رحمانیت و حلاوتِ استجابت خداوندی است که به کمال و کفایت، نصیبِ دلدادگان مومنی می شود که سر بر آستانِ جانان می اندازند و توشه ی ارزشمندِ جودِ خداوندی می اندوزند.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات خالصانه همه مومنان و مسلمانان جهان به ویژه همکاران ارجمندم در خانواده بزرگ دانشگاه زابل، حلول ماه شوال و فرارسیدنِ عید خجسته و فرخنده ی فطر را صمیمانه شادباش می گویم. امیدوارم به شکرانه ی میهمانی بر سفره ی سخاوت خداوندی و بهره مندی از پرتوی برکات و فیوضات الهی، با اخلاق و اندیشه ای آراسته و رهاوردی شایسته، این عید سعید را به سرور بنشینیم و در هنگام اقامه نماز عید غفران؛ صلح و سلامت و سعادت برای تمام جهانیان را از درگاه ذات اقدس و جلال کبریایی حضرت باریتعالی مسالت نماییم.

 


( ۳ )

نظر شما :