پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۱ کد : ۹۷۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۵۴
پیام تبریک رئیس دانشگاه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه زابل:
دکتر افراسیاب رئیس دانشگاه زابل طی پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه، سرآغاز هفته "ارتباطات و روابط عمومی" را گرامی داشت. متن این پیام بدین شرح می‌باشد:


باسمه تعالی

روابط عمومی به عنوان عنصری قدرتمند در بازتابِ برنامه ها، ارزیابی عملکرد و پیشبرد اهداف و رسالت های هر نهاد و سازمان تلقی می شود و به عنوان مشعل دارِ توسعه ی فرآیند آگاهی بخشی و اطلاع رسانی؛ نقش مهمی در برقراری تعامل و ارتباطِ فراگیر با جامعه مخاطبین و انعکاسِ شفاف نتایجِ فعالیت ها و دستاوردهای نهادها و سازمان ها ایفا می نماید.
 27 اردیبهشت‌ماه "روز ارتباطات و روابط عمومی" را گرامی می دارم و ضمن ارج گذاشتن به خدمات، کارکردها و دستآوردهای کنشگرانِ ساعیِ عرصه روابط عمومی نظام آموزش عالی کشور، تلاشِ شبانه روزی همکارانم در گردآوری، تدوین و بازتاب دستاوردهای علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی دانشگاه زابل را قدر می نهم. امید دارم که مجموعه روابط عمومی دانشگاه به عنوان حلقه واسط و رابطِ دوسویه میان دانشگاه و جامعه با تکیه بر اخلاق حرفه ای و رویکردی مسئولانه؛ تفاهم اجتماعی و ارتباط کارآمد دانشگاه با افکارعمومی را بیش از پیش محقق گردانند و با نواندیشی و نوگرایی، نقش و جایگاهِ اثربخشِ خود در ارزشگذاری به خدمات و پیشبرد اهداف دانشگاه و نیز پاسخگویی به ابهامات و ارتقای رضایتمندی مردم از آن را، به درستی بشناسند و برای تحقق آن هوشمندانه بکوشند.

کلید واژه ها: روابط عمومی


نظر شما :