دبیرخانه و بایگانی امور مالی

  1. نظارت بر انجام امور تحریرات
  2. نظارت بر دریافت و ثبت نامه های وارده از واحدهای دانشگاهی یا دفاتر سازمان مرکزی ، موسسات دولتی و مملکتی و اشخاص حقیقی و حقوقی و یا در ارسال نامه برای آنان
  3. نظارت بر تفکیک و توزیع نامه ها ، دستورالعمل ها ، بخشنامه ها ، دستورات کتبی اداری ، و دعوتنامه ها از اعم صادره و وارده
  4. انجام امور بایگانی اسند و بایگانی محرمانه برای حفظ سوابق محرمانه
  5. نظارت بر انجام امور نامه رسانی
  6. پاسخگویی به مراجعین و مقامات و مسئولان در امورمربوط به دبیرخانه و بایگانی
  7. آشنایی با سیستم مکانیزه ثبت ، ورود و صدور نامه ها و مراسلات اداری
  8. ارسال نامه ها و بسته های پستی و تلگراف ها و اخذ قبوض مربوط و اقدام برای دریافت هزینه و تمبر از امور مالی
  9. نظارت بر انجام امور بایگانی عادی جاری ، به منظور حفظ سوابق پرونده ها و مکاتبات

کلیدواژه‌ها: نامه نظارت نظارت انجام نظارت انجام امور امور انجام امور انجام بایگانی ارسال