شرح وظایف مدیریت امور مالی
- انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات.
- دریافت و وصول درآمدها عمومی و اختصاصی دانشگاه.
- تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها ، پرداختها و اعتبارات و تعهدات ، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذیربط.
- رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات.
- همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه.
- نگهداری و تنظیم اسناد مالی .
- رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه از حیث تطابق مقررات و آئین نامه های مالی .
- نظارت بر مصرف صحیح اعتبارا از طریق رسیدی قبل و بعد از آن.
- اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربو به آئین نامه ها ی اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها.
- تهیه و تنظیم گزارشهای عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت توسعه و پشتیبانی.
- تنظیم برنامه کار واحدهای تابعه و کنترل و نظارت کار آنها.
- انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق.
کلیدواژهها:
مالی دانشگاه اسناد مقررات تهیه رسیدگی