اداره دریافت و پرداخت

  1. تنظیم و صدور اسناد از پرسنل، اداری، سرمایه ای، اختصاصی و بازنشستگان
  2. صدور چک از تمام حساب های جاری، طرح، ابلاغی درآمد، سپرده و ....
  3. تحریر دفتر معین بانک و ثبت وجوه رسیده و چکهای صادره به تفکیک حساب بانکی و منابع اعتباری بطور روزانه
  4. اخذ صورتحساب بانکی و گواهی موجودی حساب حتی المقدور در پایان هر هفته یا در پایان هر ماه و تهیه مغایرت بانکی برای هریک از حسابهای بانکی و تطبیق آن با حسابهای دفتر کل از طریق مسئول اداره دفترداری و تنظیم حساب و تحویل مغایرت تهیه شده به مسئول تنظیم حساب
  5. پیگیری در امر دریافت اعتبار حقوق بازنشستگی و موظین و پرداخت حقوق بازنشستگان و موظفین در موعد مقرر تنظیم و ارسال فرمهای مربوط به بازنشستگان و موظفین به اداره کل سازمان بازنشستگی استان بطوری که هیچ گونه تعلل و مسامحه در امر پرداخت حقوق این قشر زحمت کشیده ایجاد نشود
  6. تهیه و تنظیم و ارسال فرمهای مربوط به بازنشستگی شاغلین اعم از سهم دولت و کارمند و اخذ تایید از سازمان بازنشستگی و انجام کلیه امورات بازنشستگی
  7. پرداخت کسورات مربوط به حقوف همزمان با پرداخت وجه به کارکنان اعم از بیمه، مالیات، بازنشستگی و سایر کسورات به حساب های مربوطه
  8. تحویل اسناد هزینه پرداخت شده در پایان هر روز به مسئول بایگانی اسناد هزینه در مقابل اخذ رسید
  9. ضمائم اسناد هزینه
    • برگ در خواست خرید کالا و یا خدمات با امضاءهای مجاز و داشتن شماره و تاریخ دفتر اندیکاتور و شرح کالا با ذکر مشخصات فنی و محل مصرف آن
    • گواهی انجام خدمات در مورد خرید خدمات با امضاءهای مجاز با ذکر تاریخ
    • فاکتور فروش جهت کالاهای خریداری شده حاوی سربرگ مشخصات صاحب فاکتور و آدرس دقیق محل فروشگاه و امضاء فروشنده
    • قبض انبار جهت کلیه کالاهای خریداری شده با ذکر مشخصات کامل و داشتن امضاءهای مجاز
    • دستور پرداخت توسط ریاست محترم دانشگاه یا مقام مجاز از طرف ایشان
    • رسید و امضاء گیرنده وجه یا گواهی بانک مبنی بر واریز وجه به حساب کارکنان و یا رسید حواله وجه به حساب ذینفعان
    • رسید مربوط به پرداخت کسورات از قبیل مالیات بیمه عمر، حوادث، درمانی، مازاد تامین اجتماعی، بازنشستگی و سایر کسورات متعلقه که دستگاه مکلف به کسر آن می باشد.
  10. ثبت و نگهداری ضمانت نامه های بانکی به تفکیک
  11. بحفظ و نگهداری دسته چک ها و سایر اوراق بهادار به دور از دسترس اشخاص
  12. نگهداری ته چک های صادره به تکفیک نوع حساب جاری بطور مرتب و منظم به تفکیک هر سال
  13. تکمیل چک های صادره از قبیل تاریخ صدور چک به حروف و عدد، مبلغ چک به حروف و عدد، نام گیرنده چک و مانده گیری در پایان هر برگ چک صادره
  14. صدور اسناد و پرداخت اسنادی که مراحل تا پرداخت را طی کرده باشد

کلید واژه ها: پرداخت حساب چک چک صادره بازنشستگی تنظیم اسناد اسناد هزینه