اداره رسیدگی اسناد

  1. رسیدگی به اسناد مالی هزینه ای و تطبیق با قوانین و دستورالعمل های اجرائی
  2. رسیدگی به اسناد هزینه ای عاملیتها و تطبیق با قوانین و دستورالعمل های مربوطه
  3. رسیدگی به اسناد تنخواه گردان، پیش پرداختها و علی الحساب ها و دستورالعمل های مربوطه
  4. رسیدگی و بررسی قراردادهای منعقده اشخاص حقیقی و حقوقی
  5. ثبت کلیه قراردادهای منعقده در سیستم نرم افزاری
  6. صدور بخشنامه، دستورالعمل های قانونی و حسابداری جهت عاملیتها و ارکان وزارتخانه
  7. پاسخگویی به مراجع نظارتی وزارت متبوع و مستقر در وزارت متبوع
  8. رسیدگی به اسناد پرداختی پرسنلی با آخرین دستورالعمل های صادره
  9. شرکت در جلسات مناقصات
  10. رسیدگی به اسناد پرداختی و تسویه حساب های دانشجویان بورسیه
  11. بررسی اسناد رفع واخواهی شده اسناد هزینه ای معاونت ها
  12. فایل بندی قراردادهای داروئی و خرید کالا
  13. مطالعه بخشنامه ها، موافقت نامه ها و تطبیق آن با اسناد هزینه ارسالی
  14. بحث و مشورت در مورد دستورالعمل ها و موافقت نامه ها در این اداره
  15. پاسخگو بودن به سوالات و مشکلات واحدهای تابعه توسط تلفن و حضوری
  16. تطبیق پرداختها با موافقت نامه های صادره بودجه تفضیلی دانشگاه
  17. رسیدگی و اظهار نظر و اقدام در مورد پرونده هایی که مشکل مالی دارند با نظر مافوق
  18. مطالعه قوانین بودجه و سایر قوانین و مقررات مالی و اظهار نظر در مورد نحوه اجرای آنها به مقام ذیربط
  19. ابلاغ قوانین و مقررات و تصویب نامه و دستورالعمل ها به واحدهای تحت پوشش
  20. انجام امور مربوط و رفع نقص واخواهی اسناد هزینه که از سوی حسابرسان مورد ایراد قرار می گیرد.
  21. استعلام در مورد فاکتورهایی که نیاز به تعیین قیمت مصوب در قیمت های بازار در پرداخت های اداری باشد
  22. انجام مکاتبات لازم در زمینه های مختلف در صورت نیاز

کلیدواژه‌ها: اسناد رسیدگی اسناد اسناد هزینه رسیدگی دستورالعمل هزینه قوانین تطبیق