اداره دفترداری و تنظیم حسابها

  1. کنترل سر فصل حسابداری اسناد هزینه ای و عاملیتها
  2. تبدیل اسناد ( موقت بر دائم و نگهداری ( بایگانی ) ) آنها
  3. کنترل و اصلاح مغایرت موجود بین دفاتر اعتبارات و تنظیم حسابها
  4. کنترل و اصلاح مغایرت موجود بین دفاتر صدور چک و تنظیم حسابها
  5. پویش اسناد از طریق فیزیک اسناد در نرم افزار و اسکن ضمائم و مدارک اسناد مالی
  6. کنترل ضمانت نامه های بانکی
  7. عملیات مغایرت بانکی ۱۷ حساب بین صورتحساب بانک و معین بانک و رفع مغایرت های بانکی با صدور اسناد اصلاحی
  8. تهیه صورتحساب ابطال چکهای بین راهی و واریز آن به خزانه
  9. تهیه گزارشات بدهی های سنواتی و صدور اسناد حسابداری و اصلاح مانده بستانکار حسابهای سنواتی
  10. دریافت و استرداد مبالغ سپرده و تمرکز آن در خزانه
  11. تهیه صورتحساب نهایی ماهانه پس از انجام اصلاحات
  12. پاسخ گویی به درخواست ها و مکاتبات مراجع ذیصلاح نظارتی
  13. بررسی حسابهای عاملین ذیحساب
  14. تهیه صورتحساب نهایی سنواتی و تهیه تفریغ بودجه کلیه حسابهای جاری،اختصاصی و متفرقه
  15. مغایرت گیری تفریغ بودجه با دفاتر وزارت امور اقتصادی و دارائی
  16. نظارت بر عملکرد صدور چک و صدور سند
  17. تهیه و گزارش سوابق پرداختی جهت تنظیم اسناد استرداد سپرده به ارباب رجوعان ثبت اسناد در دفاتر روزنامه و دفاتر کلی علاوه بر ثبت نرم افزار

کلیدواژه‌ها: اسناد تهیه تهیه صورتحساب مغایرت دفاتر صدور صورتحساب