اداره اعتبارات و تعهدات

  1. دریافت و بررسی قانون بودجه و قوانین و مصوبات موضوعه و صدور بخشنامه و دستورالعمل های اجرائی بودجه ای، مالی جهت سایر ارکان
  2. پیگیری جهت وصول تخصیص در موافقتنامه های صادره سازمان برنامه و بودجه از طریق دفتر بودجه
  3. پیاده سازی قوانین بودجه ای اعم از قانون بودجه، تخصیص، سهمیه بندی ها و موافقتنامه های صادره در دفاتر اعتباری نرم افزار در ردیف های بودجه ای، اختصاصی و....
  4. تطبیق و کنترل بر اعتبار مصوب و تخصیص صحیح اعتبار
  5. پیاده سازی قید اصلاحات تخصیصی، بودجه ای، موافقتنامه ای و سهمیه ای در سیستم اعتبارت
  6. به کارگیری سر فصلهای استاندارد و ابلاغی به تفکیک هر برنامه و ثبت
  7. جذب منابع بودجه ای از خزانه داری کل به وسیله صدور درخواست وجه
  8. نظارت و کنترل به کلیه وجوهات دریافتی از خزانه به موجب تخصیص های ابلاغی
  9. پیاده سازی دریافتی های بودجه ای و درآمدهای در سیستم اعتبارت
  10. تنظیم درخواست وجه از خزانه به موجب تخصیص های ابلاغی
  11. جذب منابع و درآمدهای اختصاصی و عمومی از طریق دریافت صورتحساب بانکی بانک مرکزی و خزانه داری کل
  12. کنترل بر کلیه وجوهات دریافتی از خزانه با درخواست وجه ارسالی
  13. تامین اعتبارات اسناد هزینه ای مالی
  14. کنترل و نظارت در پرداخت ها با شرح مواد هزینه
  15. نظارت و کنترل بر تهیه آمارهای موضوعی درباره عملکرد ماهانه اسناد هزینه تامین اعتبار شده
  16. گزارش عملکرد ماهانه هر برنامه با توجه به تخصیص های ابلاغی از سوی مدیریت بودجه
  17. ثبت، تطبیق و کنترل کلیه اسناد هزینه با برنامه های مصوب و تخصیص ابلاغی
  18. بررسی اسناد عاملیتها اعم از تنخواه گردان و واریز
  19. نظارت، کنترل و هماهنگی لازم در ارتباط با مانده تخصیص اعتبار با موجودی نقدینگی حسابهای بانکی مورد عمل دریافت و پرداخت، دفتر داری و تنظیم حسابها
  20. تهیه گزارشات اعتباری ماهانه و ارائه به ارکان مدیریتی وزارت متبوع
  21. تهیه گزارشات اعتباری و رفع مغایرتهای احتمالی بین ادارات و معاونتها
  22. صدور مجوزهای ارزی مامورین اعزامی به خارج از کشور و پیگیری تسویه قطعی
  23. پیگیری اسناد دیون از طریق خزانه دار
  24. پاسخگویی به مراجع ذیصلاح و نظارتی

کلیدواژه‌ها: بودجه تخصیص تخصیص ابلاغی کنترل نظارت کنترل کنترل کلیه خزانه ابلاغی اسناد اسناد هزینه