اداره خدمات آموزشی

  1. اجرای کلیه برنامه های آموزشی ابلاغ شده از سوی مراجع ذیصلاح
  2. تهیه و تدوین آئین نامه های امور آموزشی و پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه
  3. ابلاغ کلیه بخشنامه ها ،اطلاعیه ها و مقررات آموزشی و انضباطی به دانشجویان از طریق دانشکده ها
  4. بررسی درخواست های دانشجویان مربوط به نقل وانتقالات، حذف ترم، ادامه تحصیل، غیبت در امتحانات، تقلب و ... و ارائه پیشنهاد به شورای آموزشی دانشگاه
  5. بررسی اطلاعات دانشجویان و صدور گواهی اشتغال به تحصیل
  6. بررسی پرونده دانشجویان اخراجی و تهیه و تنظیم خلاصه وضعیت آموزشی برای کمیسیون موارد خاص دانشگاه و درصورت مخالفت با ادامه تحصیل ارسال به کمیسیون استانی
  7. تحویل مدارک دانشجویان اخراجی و انصرافی پس از تسویه حساب (درمورد دانشجویان روزانه پس از پرداخت تعهد آموزش رایگان)
  8. اعلام موافقت و یا مخالفت با درخواست دانشجویان متقاضی مهمان و یا انتقال به دانشکده مربوطه و تسویه حساب با دانشجویان انتقالی و ارسال پرونده به دانشگاه مقصد

روالهای کاری اداره خدمات آموزشی 

 

درخواست گواهی اشتغال به تحصیل

نکته: قابل توجه کلیه دانشجویان پسر چنانچه اداره مورد درخواست اداره راهنمایی رانندگی باشد به همراه یک قطعه ۳*۴ عکس به واحد مشمولین مراجعه و پس از ثبت معافیت تحصیلی به اداره راهنمایی و رانندگی زابل جهت تایید مراجعه کنند.

  1. درخواست در سیستم گلستان
  2. مراجعه به دانشکده جهت تایید درخواست
  3. مراجعه به اداره کل واحد خدمات آموزشی
  4. امضا مدیر کل امور آموزشی دانشگاه
  5. ثبت در دبیرخانه

 

درخواست انتقال دائم و مهمانی

نکته: شرایط پذیرش دانشجو به صورت مهمانی

  1. معدل بالای ۱۳
  2. گذراندن یک ترم تحصیلی در دانشگاه مبدا

 

روال درخواست انتقال دائم

  1. پرکردن فرم مربوط به انتقال در سامانه وزارت علوم به آدرس (http://91.99.101.134)
  2. درصورت تقاضای انتقال دائم دانشجو می بایست سه نیمسال به صورت مهمانی در دانشگاه مورد نظر باشد
  3. پس از تایید درخواست در سامانه دانشجو با گرفتن کد رهگیری از سامانه نتیجه فعالیت یا موفقیت را پیگیری کند

درخواست انتقال توام با تغییر رشته در داخل دانشگاه یا به دانشگاه دیگر

شرایط انتقال

  1. دانشجو باید سقف ۲۴ واحد درسی راگذرانده باشدو همچنین کد رشته مورد نظر را در کارنامه محرمانه احراز نموده باشد
  2. اقدام به درخواست دو هفته قبل از شروع ترم جدید (قبل از شروع انتخاب واحد)

تغییر رشته در داخل دانشگاه

  1. پس از تایید اداره پذیرش و ثبت نام مبنی بر احراز کد رشته به اداره خدمات آموزش مراجعه و پس از تایید گروه و دانشکده موافقت با تغییر رشته اعلام می شود

تغییر رشته خارج از دانشگاه

نکته: قابل ذکر است که دانشجوی تغییر رشته دوره شبانه محسوب می شود.

  1. احراز کد رشته از اداره پذیرش و ثبت نام
  2. مراجعه به سیستم گلستان و تکمیل فرم انتقال توام با تغییر رشته
  3. مراجعه به دانشکده و تایید درخواست انتقال
  4. مراجعه به اداره خدمات آموزش و اخذ فرم
  5. مراجعه به مدیر کل آموزش دانشگاه و امضاء فرم
  6. مراجعه به دبیرخانه جهت ثبت

انصراف از تحصیل

نکته: دانشجویان پسر حتما بایستی کارت پایان خدمت جهت اخذ مدارک خود ارائه دهند.

  1. تکمیل فرم انصراف از تحصیل و مراجعه به اداره خدمات آموزشی
  2. مراجعه به دانشکده جهت تسویه حساب
  3. مراجعه دانشجویان روزانه به اداره خدمات آموزشی جهت برآورد هزینه آموزش رایگان و واریز مبلغ به بانک ملی شعبه مرکزی به شماره حساب
  4. مراجعه به آموزش کل جهت اخذ مدارک
  5. مراجعه به مدیر کل آموزش جهت امضاء
  6. مراجعه به دبیرخانه جهت ثبت

عدم مراجعه

نکته: دانشجویی که یک ترم از تحصیل وی گذشته و جهت مشخص شدن وضعیت خود مراجعه ننماید، عدم مراجعه اطلاق می شود.

  1. مراجعه به آموزش دانشکده جهت تسویه حساب
  2. همراه داشتن کارت پایان خدمت ویژه دانشجویان پسر
  3. مراجعه دانشجویان روزانه به اداره خدمات آموزشی جهت برآورد هزینه آموزش رایگان و واریز مبلغ به بانک ملی شعبه مرکزی به شماره حساب
  4. مراجعه به آموزش کل جهت اخذ مدارک

پروسه فارغ التحصیلی

  1. دانشجو موظف است در طول دوره تحصیل به واحد بایگانی جهت رفع نقص پرونده مراجعه کند.
  2. اطمینان دانشجو از ثبت نهایی کلیه نمرات در سیستم گلستان و مراجعه به آموزش دانشکده جهت تسویه حساب

انتخاب واحد ترم تابستان

نکته: دانشجو نمی تواند خارج از محدوده دروسی که در فرم تکمیل نموده درس یا دروس دیگری را انتخاب نماید پس از گذراندن ترم تابستان و تسویه حساب دانشجو با دانشگاه مقصد ریز نمرات دانشجو به دانشگاه مبدا ارسال می گردد.

  1. مراجعه دانشجو در تاریخ مقرر به سیستم گلستان و تکمیل فرم
  2. مراجعه به دانشکده جهت تایید درخواست
  3. پرداخت شهریه ویژه دانشجویان شبانه
  4. مراجعه به اداره خدمات آموزشی جهت اخذ فرم
  5. مراجعه به مدیر کل آموزشی دانشگاه و امضاء فرم
  6. مراجعه به دبیرخانه جهت ثبت
  7. ارجاع فرم به دانشگاه مورد نظر

کلید واژه ها: مراجعه فرم مراجعه حساب مراجعه مراجعه دانشکده مراجعه آموزش مراجعه اداره مراجعه دبیرخانه جهت ثبت مراجعه دبیرخانه مراجعه دبیرخانه جهت مراجعه دانشکده جهت