واحد بایگانی و دبیرخانه
شرح وظایف بایگانی مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه:
- بایگانی کلیه مدارک تحصیلی و مکاتبات اداری دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پرونده آموزشی.
- تحویل پرونده به شورای آموزشی وکمیسیون موارد خاص.
- تحویل و دریافت پرونده آموزشی به کارشناسان واحدهای مختلف مدیریت تحصیلات تکمیلی.
- انجام بایگانی کلیه نامه ها در پرونده آموزشی دانشجویان تحصیلات تکمیلی.
- بررسی و رفع نقص پرونده های آموزشی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی.
- پاسخگویی مراجعین در خصوص تکمیل پرونده ها یا اطلاعات مورد نیاز کلیه واحدهای مدیریت تحصیلات تکمیلی.
شرح وظایف دبیرخانه مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه:
- ثبت کلیه نامه های وارده به مدیریت تحصیلات تکمیلی.
- ارجاع نامه ها و پیگیری پاسخ لازمه تا ارسال به واحدهای مربوطه مدیریت تحصیلات تکمیلی.
- ثبت کلیه نامه های خروجی از مدیریت تحصیلات تکمیلی.
کلیدواژهها:
تحصیلات مدیریت تحصیلات تحصیلات تکمیلی تکمیلی مدیریت تحصیلات تکمیلی مدیریت پرونده پرونده آموزشی کلیه کلیه نامه